Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWeronika Skiba Został zmieniony 9 lat temu
1
Eye-tracking Nowoczesne metody badania zachowań wzrokowych
oprac. Grzegorz Kata
2
EYE-TRACKING - ZESTAW Okulograf (eye-tracker) Hi-speed SMI:
Stosowany w badaniach, w których istotna jest dokładność pomiaru (kontrola ruchu głowy) Pozwala na wysoce precyzyjne pomiary ruchu gałek ocznych: Analizy jedno i dwuoczne Wykorzystuje kamerę HD, Analizuje ruch gałek ocznych z częstotliwością do 1250 Hz
3
EYE-TRACKING - ZESTAW Okulograf (eye-tracker) RED SMI:
Pozwala na bezinwazyjne śledzenie ruchów gałek ocznych badanego, Montowany z monitorami i telewizorami, Umożliwia rejestrowanie danych z częstotliwością do 500 Hz, Zapewnia swobodę ruchu badanego.
4
EYE-TRACKING - ZESTAW Okulograf (eye-tracker) Mobilny
Umożliwia prowadzenie badań niestacjonarnych z bieżącą rejestracją danych, Bezprzewodowa kontrola przebiegu badania, Rejestruje dane z częstotliwością do 60 Hz, Badanie pokrywa całą przestrzeń postrzeganą przez badanego Dostęp do wyników w czasie rzeczywistym na ekranie smartfonu
5
EYE-TRACKING Możliwe zastosowania badawcze:
Badania medyczne i diagnostyka okulograficzna, Psychologiczne aspekty procesu postrzegania, Proces postrzegania i analizy danych wzrokowych, Interakcja człowiek-maszyna, Badania marketingowe, m.in. nad skutecznością przekazu treści reklamowych, Psychologia sportu w zakresie efektywności postrzegania i skuteczności treningów, Psychologia transportu w zakresie jakości i cech percepcji kierowcy i wpływu postrzegania na kierowanie pojazdami, Ocena jakości przekazu treści zawartych na stronach internetowych, Badania nad specyfiką postrzegania u dzieci.
6
ET a obsługa maszyn i urządzeń
Dostępność, łatwość obsługi i bezpieczeństwo użytkowania kokpitów samochodowych Postrzegalność znaków drogowych w różnych warunkach Postrzegalność kluczowych dla kierowcy informacji w różnych warunkach drogowych (nagłe wydarzenia drogowe) Rozmieszczenie przyrządów i oznaczeń Tolerancja kierowców na stres i przemęczenie
7
ET a reklama Widoczność reklamy (zauważalność w różnych warunkach ekspozycji i różnym otoczeniu) Analiza wykorzystania powierzchni reklamowych m.in. pod kątem widoczności marki lub produktu Analiza informacji rejestrowanych przez odbiorców reklam Projektowanie reklam lub stron internetowych w sposób kierujący uwagą klienta
8
ET a interfejs człowiek - maszyna
Zarządzanie treścią za pomocą wzroku Czytelność i jakość interfejsów stosowanych w terminalach, telefonach, automatach Jakość urządzeń i aplikacji do wizualizacji danych Projektowanie aplikacji celem zwiększenia jakości pracy z programem Optymalizacja aplikacji e-learningowych Analiza treści postrzeganych przez odbiorców w trakcie obsługi maszyn, użytkowania testów, rozwiązań wspierających naukę, komunikację, itd.
9
ET a sport i efektywność pracy
Wspieranie treningu sportowego w zakresie koordynacji wzrokowo- ruchowej Nauka prawidłowej oceny wyników np. badań, analizy treści, itp. Wspieranie i ewaluacja nauki szybkiego czytania itd.
10
Zapraszamy do współpracy!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.