Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Portal Usług Pocztowych Krzysztof Przezak POSTDATA S.A. Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
2
Oczekiwania Klientów Poczty Polskiej
Jedno miejsce dostępu do usług pocztowych w Internecie Oczekiwania Klientów Poczty Polskiej “Chcemy mieć możliwość realizacji usług pocztowych za pośrednictwem Internetu” Monitorowanie realizacji umów i usług poprzez Internet “Chcemy mieć możliwość stałego monitorowania realizowanych umów i poszczególnych usług „ Integracja aplikacji Klientów z systemami pocztowymi “Potrzebujemy możliwości integracji naszych systemów z systemami pocztowymi”
3
Portal Usług Pocztowych jest jak centrum handlowe
Idea Portalu Usług Pocztowych Portal Usług Pocztowych jest jak centrum handlowe Jaka jest wartość dla Klienta? Jaka jest wartość dla sklepów? Jakie sklepy otworzyć najpierw? źródło :
4
Serwisy samoobsługowe
Internetowa Książka Nadawcza ePocztówka Elektroniczny znaczek Pobieranie numerów nadania Zlecanie i monitorowanie usług Zamawianie kuriera, poczta firmowa PZW Internet Prenumerata pocztowa Sklep filatelistyczny …
5
Liczba internautów w Polsce – 16,7 mln
Internauci w Polsce Liczba internautów w Polsce – 16,7 mln
6
Handel elektroniczny
7
Handel elektroniczny w Polsce
Wartość polskiego rynku e-commerce dane w mln PLN – źródło :
8
Integracja kanałów sprzedaży
Internet Urzędy Pocztowe Sprzedaż Call Center
9
Poczta Polska Marka Wysokiej Reputacji
Marka Poczty Polskiej Poczta Polska Marka Wysokiej Reputacji
10
Portal Usług Pocztowych - założenia
Współpraca z systemami okienkowymi, MRUm, ZST, CKP … Udostępnienie funkcjonalności dla systemów klientów Poczty Polskiej Otwarta architektura – możliwość rozbudowy o dodatkowe moduły Intuicyjny interfejs Bezpieczeństwo
11
Portal Usług Pocztowych - funkcje
Informacja Katalog produktów Cenniki Regulaminy Marketing Newsletter, mailing, reklamy Akcje promocyjne, konkursy Baza klientów Sprzedaż Sklepy internetowe Sprzedaż produktów i usług Wsparcie sprzedaży w innych kanałach Realizacja Serwisy samoobsługowe Płatności elektroniczne Webserwisy Obsługa serwisowa Monitorowanie umów Śledzenie przesyłek Reklamacje
12
Portal Usług Pocztowych - Moduły
Internetowa Książka Nadawcza Rejestracja przesyłek Eksport /import plików do UP Wydruki Adresaci Użytkownicy Zarządzanie użytkownikami Parametry systemu Parametry przesyłek eBOK Informacje o umowach Zakres umów Realizacja Faktury Reklamacje Adresy pomocnicze Nalepki na koperty Książka Nadawcza Raporty ePocztówka Wirtualne kartki Materializacja kartek elektronicznych Płatności List elektroniczny Znaczek elektroniczny Generowanie Sprzedaż Wydruk na kopertach Kontrola wykorzystania Pocztowe Zlecenie Wypłaty Przyjmowanie zlecenia Płatności elektroniczne Monitorowanie realizacji ………………….
13
PUP - ePocztówka Wirtualne kartki Tworzenie własnych kartek
Katalog kartek Listy elektroniczne Płatności Drukowanie Doręczanie
14
PUP – Znaczek elektroniczny
Zakup znaczka Generowanie Nadruk na kopercie, adresy pomocnicze Centralne monitorowanie wykorzystania znaczków
15
Prezentacja Portalu Usług Pocztowych
23
Korzyści z PUP dla Klientów
Jedno miejsce dostępu do usług pocztowych w Internecie Dostęp do usług pocztowych 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu Pomoc przy korzystaniu z usług pocztowych Nowe usługi za pośrednictwem Internetu Monitorowanie realizacji umów Śledzenie zleconych usług
24
Korzyści z PUP dla Poczty Polskiej
Nowy kanał dystrybucji produktów i usług Zwiększenie elastyczności wprowadzanych zmian i szybsza reakcja na oczekiwania klientów Nowe usługi z wykorzystaniem Internetu Większe możliwości marketingowe Serwisy samoobsługowe - szybkie i tanie udostępnienie usług dla wybranych grup odbiorców Zwiększenie satysfakcji Klientów Większe możliwości integracji z klientami biznesowymi
25
Pytania ?
26
Krzysztof Przezak POSTDATA S.A.
Dziękuję za uwagę Krzysztof Przezak POSTDATA S.A.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.