Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałCzesława Mikus Został zmieniony 10 lat temu
1
Samookreślenie i akceptacja klienta
2
Wyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawyWyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawy
3
Informowanie, że uznajemy jego prawaInformowanie, że uznajemy jego prawa
4
Uznajemy prawo klienta do posiadania wątpliwościUznajemy prawo klienta do posiadania wątpliwości
5
Uznajemy prawo klienta do wyjaśnieńUznajemy prawo klienta do wyjaśnień
6
Uznajemy prawo klienta do nieznajomości przepisówUznajemy prawo klienta do nieznajomości przepisów
7
Uznajemy prawo klienta do własnych upodobańUznajemy prawo klienta do własnych upodobań
8
Uznajemy prawo klienta do upominania się o swojeUznajemy prawo klienta do upominania się o swoje
9
Podsumowanie
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.