Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny."— Zapis prezentacji:

1 Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny

2 - 2 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Po Konwersji Klient przychodzi do Oddziału / Filli Klient jest Mężczyzną.......... Klient jest Kobietą................ Brak możliwości perswazji... Skieruj klienta do innego Banku...................................... Procedury dla służb Informatycznych...................... Kliknji........ KONIEC

3 - 3 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Brak możliwości perswazji !!! Wróć

4 - 4 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Idź pan za róg Banku – tam na pewno będzie pan zadowolony ! Wróć

5 - 5 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Jeżeli pani w tej chwili nie odejdzie, to zawołamy chirurga ! Wróć

6 - 6 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Idź pani/pan do innego Banku ! Wróć

7 - 7 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Procedury dla służb informatycznych : Przygotowanie transferu................ Skanowanie..................................... Usługi sieciowe............................... Dekompresja danych...................... Kontakt z klientem – Uprzejmość.. Wzorcowy pracownik..................... Wzorcowa pracownica................... Kliknji........ Wróć

8 - 8 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć

9 - 9 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć

10 - 10 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć

11 - 11 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć

12 - 12 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć

13 - 13 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć

14 - 14 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wróć

15 - 15 - Temat / okazja / miejsce / data jednostka Banku / imię i nazwisko Wszyscy jesteśmy wielką rodziną !


Pobierz ppt "Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny."

Podobne prezentacje


Reklamy Google