Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabryjel Czaplicki Został zmieniony 10 lat temu
2
Interakcja i społeczność...na świecie, na rynku FotoForum.gazeta.pl: nowe możliwości Korzyści, korzyści, korzyści, po trzykroć Korzyści ! Agenda...
3
Interakcja i społeczność ! Interakcja społeczna Wzajemne oddziaływanie na siebie jednostek społecznych, najczęściej przy użyciu języka i innych kodów kulturowych. ( Źródło:www.wikipedia.pl )
4
Interakcja i społeczność ! Aby serwis społecznościowy pełnił dobrze swoja podstawową funkcję, a wiec dawał możliwość poznania kogoś ciekawego, powinien - zdaniem internautów: możliwość pokazania fotek znajomym; IMO [najważniejsze jest] danie użytkownikom jak największych możliwości stworzenia własnego profilu. – internautka [ważna jest] duża liczba osób – internauta. [ważna jest] duża liczba fajnych komentarzy –internautka
5
5 wymiarów postrzegania interakcji i społeczności w internecie przez młodych ludzi: rozrywka komunikacja autoprezentacja podwyższanie samooceny dostarczanie codziennej porcji ciekawych, zaskakujących, inspirujących treści Interakcja i społeczność !
6
Interakcja to m.in. zamieszczanie materiałów i komentowanie ich na różnych platformach społecznościowych. Interakcja i społeczność ! (Blogi) Zamieszczanie zdjęć: 57% użytkowników !
7
Co piąty internauta w wieku od 15 do 25 lat, który odwiedza strony z plikami multimedialnymi, umieszcza na nich swoje komentarze, filmy lub zdjęcia. Czy odwiedzając strony z treściami multimedialnymi tylko oglądasz (słuchasz) zamieszczone tam materiały, czy również umieszczasz swoje komentarze, filmy, zdjęcia? Źródło: Gemius SA, Korzystanie z narzędzi Web 2.0 oraz charakterystyka jego użytkowników, wrzesień 2006 r....aktywnie uczestniczy w tworzeniu Internetu ! Interakcja i społeczność !
8
...na świecie, na rynku Trendy Wzajemne oddziaływanie generuje trendy w komunikacji i rozwoju nowych, efektywniejszych i szybszych form przekazu informacji.
9
Światowa ilość gospodarstw domowych, które mają szerokopasmowy dostęp do Internetu zwiększy się ze 194 mln w 2005 roku do 413 mln w 2010. Źródło: www.in-stat.com Jak szacuje In-Stat w 2005 roku z serwisów wideo korzystało 13 mln gospodarstw domowych na świecie. W 2010 roku ma to być ponad 131 mln. Raport dotyczy tzw. Online Content Aggregators. Zostały do nich zaliczone m.in AOL, Google, Yahoo!, MSN oraz Apple. Przyszłość komunikacji będzie definiować Internet....na świecie, na rynku
10
W roku 2004 na całym świecie sprzedano przeszło 63 mln sztuk aparatów cyfrowych – o ponad 35% więcej, niż rok wcześniej. Według analityków Lyra Research, w roku 2008 sprzedaż osiągnie poziom przeszło 100 mln sztuk....na świecie, na rynku
11
IDC przewiduje, że w 2006 r w Polsce sprzeda się łącznie prawie 1 milion 250 tys. aparatów cyfrowych, a liczba ta ma dalej rosnąć, nawet do poziomu 1,5 miliona w roku 2007. Jak twierdzi Nickolay Grigorov, koordynator badania w regionie CEMA:...na świecie, na rynku "Polska jest drugim po Rosji największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej jeśli chodzi o sprzedaż aparatów, jednak nasycenie gospodarstw domowych pod tym względem oscyluje jedynie wokół 13%.
12
Fotoforum.gazeta.pl:nowe możliwości! Nowe możliwości! Interakcja kształtuje społeczności a w konsekwencji narzędzia tworzone z myślą o ich potrzebach.
13
Fotoforum strona główna Nowa platforma społecznościowa w polskim Internecie Centrum zdjęć i wymiany doświadczeń Połączone z najpopularniejszymi forami dyskusyjnymi polskiego Internetu Tworzy i umacnia społeczność
14
Fotoforum strona główna... To już : ponad 11 000 000 odsłon miesięcznie ! 270 000 użytkowników miesiecznie ! 450 000 zdjęć ! 60 forów tematycznych !... I ciągle rośnie Źródło: www.gazeta.pl Gemius Traffic luty 2007 690 827 postów !
15
Fotoforum strona główna Przejrzysty, atrakcyjny wizualnie i funkcjonalny layout. Najważniejsze kategorie tematyczne Szybko dostępne najnowsze zdjęcia
16
Strona Forum tematycznego Znany użytkownikom, przejrzysty układ dyskusji Efektywne wyszukiwanie
17
Strona użytkownika Możliwość Doskonałej ekspozycji zdjęć... I powiązania ich z aktualna tematyką rozmowy
18
Korzyści, korzyści, korzyści! Korzyści ! Silna społeczność, interakcja, zaangażowanie, opiniotwórczość, popularność...i reklama umiejscowiona tematycznie
19
Korzyści, korzyści, korzyści! Silna, zaangażowana, aktywna społeczność Wysoka opiniotwórczość platformy Nowoczesne narzędzie, oparte na najlepszych obecnie dostępnych mechanizmach Możliwość emisji reklam w powiązaniu z forami tematycznymi Szerokie możliwości brandingu serwisu Niestandardowe możliwości współpracy i promocji
20
Zapraszamy do współpracy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.