Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Zarządzanie międzynarodowe
Opiekunowie: Dr Tomasz Czapla Dr Janusz Kornecki
2
Kontekst kształcenia Pojawienie się międzynarodowych firm stało się faktem tak jak wejście Polski do UE
3
Ogólny układ Specjalności
4
Moduł E Podstawy zarządzania międzynarodowego Prawo międzynarodowe
Rachunkowość w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym Międzynarodowa współpraca gospodarcza Internalizacja biznesu Badania marketingowe na rynkach międzynarodowych Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie międzynarodowym
5
Moduł F1 Międzynarodowe organizacje gospodarcze i finansowe
Polityka gospodarcza UE Dystrybucja w biznesie międzynarodowym Inwestycje zagraniczne przedsiębiorstw Fundusze Strukturalne i programy pomocowe UE Praktyka handlu międzynarodowego Międzynarodowa sprawozdawczość finansowa Prawne aspekty działalności biznesowej na rynkach międzynarodowych
6
Moduł F2 Zarządzanie karierą globalną Zarządzanie międzykulturowe
Międzynarodowe standardy jakości Innowacje i międzynarodowy transfer technologii Międzynarodowy rynek i stosunki pracy Zarządzanie zmianami w firmach międzynarodowych Doradztwo personalne międzynarodowych firm konsultingowych Menedżer personalny w firmie międzynarodowej
7
Sylwetka Absolwenta ma szeroką i pogłębioną wiedzę z zakresu zarządzania biznesem międzynarodowym; potrafi analizować i oceniać funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym uwzględniając czynniki ekonomiczne, organizacyjne i społeczne; identyfikuje i umie rozwiązywać problemy kulturowe i marketingowe pojawiające się w procesie współpracy międzynarodowej; potrafi poszukiwać środków dla finansowania własnego biznesu; nabywa umiejętność myślenia interdyscyplinarnego.
8
Możliwości zatrudnienia
Stanowiska kierownicze i specjalistyczne w firmach prowadzących działalność międzynarodową; Stanowiska związane ze świadczeniem usług doradczych dla firm działających na rynkach międzynarodowych; . Stanowiska w instytucjach i organizacjach międzynarodowych wspomagających działalność gospodarczą np. instytucjach Unii Europejskiej, instytucjach promujących i realizujących programy unijne, instytucjach otoczenia biznesu prowadzących działalność promocyjną itd .
9
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.