Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZiemowit Konopiński Został zmieniony 10 lat temu
2
Wspólnie ustaliliśmy zasady współpracy w grupie i wybraliśmy lidera każdej grupy. Zawsze przestrzegaliśmy tych zasad. Pamiętaliśmy również o naszym Szkolnym Kodeksie 2.0.
3
Tworzenie projektu zaczęło się wielką burzą mózgów. Stworzyliśmy 5 grup i ustaliliśmy zadania do wykonania. Grupa nr 1 Jedyneczki Jaka gleba do rozwoju rośliny ? Grupa nr 2 Dwójeczki Co roślina potrzebuje do życia? Grupa nr 3 Trójeczki Po co zjadamy witaminy? Grupa nr 4 Czwóreczki Wiemy, jakie zioła będziemy hodować? Grupa nr 5 Piąteczki Wiemy, jak stworzyć ogródek?
5
Jaka gleba dla najlepszego rozwoju rośliny? Liderem tej grupy jest Natalia. To zadanie zostało zrealizowane dzięki doświadczeniu pt. Jakie podłoże najlepsze do rozwoju roślin? Natalia przygotowała 3 pojemniki -z piaskiem, -z ziemią –z mieszanką piasek i ziemia oraz 3 fasolki i kartę obserwacji. Dowiedzieliśmy się, że fasolka najszybciej rośnie w ziemi. Wniosek: ziemia najlepszym podłożem dla roślin w naszym ogródku!
6
Co roślina potrzebuje do życia? Ta grupa stworzyła ilustrację wyjaśniającą potrzeby roślin, czyli krótko o fotosyntezie. Liderem grupy jest Dominika. Wniosek: wiemy jakie warunki do życia potrzebują nowalijki: (odpowiedniej temperatury, nasłonecznienia, wody i gleby).
7
Po co zjadamy witaminy? Liderem grupy jest Szymon. Grupa wykonała prezentację pt. Witaminy, dzięki niej koledzy i koleżanki z klasy dowiedzieli się dużo ciekawostek o witaminach.
8
Jakie zioła będziemy hodować? Liderem grupy jest Olga. Grupa nr 4 stworzyła prezentację o ziołach. Dowiedzieliśmy się z niej jak zioła wpływają na nasz organizm oraz jakie mają witaminy i minerały.
9
Wiemy, jak wykonać ogródek? Liderem grupy jest Nikola. Piąteczki stworzyły nasz ogródek. Zasiały w nim różne zioła, wśród nich są rzeżucha, szczypiorek, koperek, tymianek, sałata, mięta, pietruszka, lubczyk i kiełki soi, soczewicy, rzodkiewki. Oni byli odpowiedzialni za podlewanie ogródka i dbanie o niego, ale wszyscy sumiennie im pomagali.
11
Wszystkie nasze zadania z projektu i nie tylko są opisane na blogu na stronie http://blogiceo.nq.pl/matt/http://blogiceo.nq.pl/matt/ (grupa Jakuba) http://blogiceo.nq.pl/jezyk/ (grupa Katarzyny) http://blogiceo.nq.pl/jezyk/ Nagrody Większość naszych poczynań była nagradzana. Byliśmy dumni z pochwał, emblematów - zielonych listków. Najwięcej jednak satysfakcji mieliśmy z otrzymywanych odznak na prowadzonych przez nas blogach. Zdobyliśmy wszystkie możliwe! Tak wygląda nasz blog:
14
Podczas pracy nauczyliśmy się jak obsługiwać rzutnik. Rzutnik wykorzystaliśmy przy przedstawieniu prezentacji. Przy okazji wykorzystaliśmy TIK (laptop, aparat cyfrowy z funkcją kamerowania, urządzenie wielofunkcyjne, Internet, pocztę elektroniczną, dziennik elektroniczny – komunikatory, itp.
15
Prezentacje pt.,,Witaminy i,,Witaminki w naszym ogródku klasowym zostały przedstawione na forum klasy. Wykorzystaliśmy przy tym rzutnik. Obie prezentacje bardzo się nam podobały.
16
Dbamy o nasz ogródek i regularnie go podlewamy. Niedawno pikowaliśmy niektóre zioła. Jeżeli będzie tak dalej nasz ogródek będzie piękny i dorodny. Nie zabraknie świeżych i zdrowych ziół przez cały rok!
17
Kiedy zioła były już dorodne, duże i jadalne, jedliśmy z nimi kanapki. Kanapki były pyszne. Pamiętajmy o zdrowym odżywianiu! PYCHOTKA !
18
Znamy wartości odżywcze ziół Wiemy dużo o witaminach Potrafimy wyhodować ogródek szkolny Troszczymy się o swoje zdrowie Tworzymy prezentacje w programie PowerPoint Obsługujemy rzutnik, aparat cyfrowy Świadomie korzystamy z różnych źródeł informacji Umiemy prowadzić blogi Świetnie pracujemy w grupie Podczas realizacji zadań było zawsze zdrowo, bezpiecznie i ekologicznie!
19
Dzi ę kujemy za uwag ę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.