Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEdyta Wietrzykowski Został zmieniony 10 lat temu
2
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
4
Czy to Ty znalazłeś informację, której szukałeś?
5
… czy odpowiedź znalazła Ciebie?
7
- Czym możesz się Masz start up!
8
ceną opakowaniem SOBĄ- osoba właściciela serwisem produktem/ usługą
partnerami designem jakością dystrybucją/ sposobem sprzedaży grupą docelową
9
Możesz się wyróżnić, czym tylko zechcesz!
10
Czym najlepiej?
11
Od kogo zależy sukces Twojego biznesu?
13
Co wiesz o swoim KLIENCIE?
21
Znasz już swojego klienta…
… a więc wróćmy do inbound marketing
25
Statystyki strony Przywiązanie do marki Konwersja i mierzenie Efektywności
26
Ja Tobie ciekawe treści…
… a Ty mi dane!
27
Inbound marketing LEADY LEADY więcej LEADÓW :)
29
Czego się boisz? O czym marzysz?
34
85% 76% 78% 50% Polaków rekomenduje produkty i usługi
Polaków chciałoby wypróbować produkt przed jego zakupem Polaków przed zakupem nowego produktu bierze pod uwagę opinie swoich znajomych Polaków kupuje produkty polecone przez znajomych *Badanie przeprowadzone przez Buzz Media przy współpracy z Domem Badawczym Maison, metodą CAWI na grupie reprezentatywnej Polaków, wybranej kwotowo ze względu na płeć, wiek oraz miejsce zamieszkania, N=1027
36
MECHANIZM KAMPANII MARKETINGU REKOMENDACJI KROK PO KROKU
WSTĘPNA SELEKCJA REKRUTACJA AMBASADORÓW PACZKA WIEDZY REKOMENDACJE BADANIA EFEKTYWNOŚCI
37
Dobre relacje to coś o co …
warto zadbać!
39
BUZZ MEDIA OBSZARY DZIAŁANIA
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.