Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJarosława Działowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-251 (95)
2
Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Klient końcowy pod lupą czyli strategiczne obserwacje firmy Ericsson Krzysztof Burzyński
3
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-253 (95) Tematy... Maszyna czasu Ericsson Czy strategie są zgadywane ? Spojrzenie w przyszłość
4
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-254 (95) 1876 130 lat doświadczeń na rynku telekomunikacyjnym dzięki Larsowi Magnusowi Ericsson Maszyna czasu Ericsson
5
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-255 (95) 1906 Hilda Ericsson wynalazłą telefonię mobilną Maszyna czasu Ericsson
6
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-256 (95) 1956 50 lat od uruchomienia telefonii mobilnej MTA w Szwecji Maszyna czasu Ericsson...a dalej już było łatwiej
7
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-257 (95) 1996 10 lat telefonii GSM w Polsce Maszyna czasu Ericsson
8
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-258 (95) 2001 Komórki były bardzo atrakcyjne, ale to tylko telefony. Internet budził duże zainteresowanie, ale stanowił odmienny świat, odizolowaną wyspę. W nikłym stopniu był zintegrowany z codziennym życiem. Maszyna czasu Ericsson Rynek telekomunikacyjny 5 lat temu
9
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-259 (95) 2006 Miliard nowych użytkowników, ale niewiele nowych funkcjonalności. Internet jest u szczytu popularności – codziennie przybywa nowych użytkowników i innowacyjnych usług. Prognozy dotyczące rozkwitu rynku IT zaraz się spełnią. Maszyna czasu Ericsson Rynek telekomunikacyjny obecnie
10
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-2510 (95) Nie lubię dzwonków polifonicznych towarzyszących połączeniom przychodzącym - wszyscy je mają. Kobieta, 24 lata Masz go zawsze przy sobie. Zamiast ciągłego powracania do biurka, możesz coś przesyłać i dowolnie się przemieszczać. Surfuj i pracuj! Kobieta, 26 lat Znudzony? Nigdy! Wszystko czym jestem w stanie zabić czas najczęściej pobieram gry i przeszukuję sieć. Mężczyzna, 19 lat Mój telefon jest dla mnie wszystkim; to moja gwarancja bezpieczeństwa. Mówi mi gdy się zgubię, 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu utrzymuje mnie w kontakcie z moją skrzynką e mail gdziekolwiek jestem oraz łączy mnie z każdym miejscem jakie akurat potrzebuję. Mężczyzna, 34 lata Czy strategie są zgadywane? Samotny? Nigdy! Ja i mój telefon! Wygoda! 2006 Opinie użytkowników
11
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-2511 (95) Czy strategie są zgadywane? Przyszłość rynku w rękach użytkownika...
12
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-2512 (95) 2011 Dostęp szerokopasmowy jest warunkiem koniecznym do spełnienia potrzeb użytkowników. Internet jest koniecznością i podstawą do wykonania wielu ważnych codziennych czynności, tak jak dzisiaj elektryczność. Ericsson: spojrzenie w przyszłość Rynek telekomunikacyjny za 5 lat
13
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-2513 (95) Ericsson zweryfikował teoretyczne plany biorąc polskiego konsumenta pod lupę. 2006 Ericsson: spojrzenie w przyszłość
14
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level 2-5 20 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab 2006-10-2514 (95)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.