Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRadomił Pachocki Został zmieniony 10 lat temu
1
CSR- instrumentalne wykorzystanie czy uczciwa gra ? Wasiak Agnieszka
2
Ewolucja organizacji maszyna forma społeczna
3
Organizacja i jej otoczenie
4
Cechy nowoczesnej organizacji Charakter społeczny Dąży do osiągnięcia długookresowych celów Kształtuje otoczenie za pomocą public relations
5
PR w służbie CSR PR PlanowanieWdrażaniaAnalizowanie Aktywizowanie interesariuszy ReagowanieKomunikowanie
6
Instrumentalne wykorzystanie PR Nieadekwatne koszty publicity Nastawienie na krótkotrwały efekt Brak systematyczności
7
Deklaratywna znajomość CSR
8
Wniosek 1. EDUKACJA SPOŁECZEŃSTWA
9
Co robić ?
10
Wniosek 2. CSR WEWNĘTRZNY
11
Percepcja motywów
12
Wniosek 3. EDUKACJA FIRM
13
Ocena firmy społecznie odpowiedzialnej
14
Postrzeganie korzyści dla firm
15
Postrzeganie korzyści dla społeczeństwa
16
Postrzeganie osobistych korzyści
17
Wniosek 4. DZIAŁAĆ I UŚWIADAMIAĆ
18
Motywy związane z CSR na tle innych
20
Podsumowanie PR w służbie CSR: nie tylko realizacja programów ale również EDUKACJA zarówno społeczeństwa jak i firm
21
Dziękuję za uwagę Agnieszka Wasiak Wyższa Szkoła Promocji i Wirtualna Polska awasiak@wp-sa.pl 519 336 509
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.