Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaciej Prażuch Został zmieniony 10 lat temu
1
Szkolenie Milena Kuder
2
Zakładanie konta Google ćwiczenie
4
Płatność za użytkownika Czyli potencjalnego klienta Firmy
5
Krótki czas przygotowania kampanii Cechy programu AdWords
6
Elastyczne zarządzanie budżetem Cechy programu AdWords
7
Wybór słów kluczowych Cechy programu AdWords
8
Rozszerzenie reklam o adres
9
Cechy programu AdWords
10
Geolokalizacja Cechy programu AdWords
11
Różne teksty reklam
12
Możliwość wprowadzania zmian
13
Gdzie wyświetlają się reklamy AdWords?
14
Sieć partnerska
15
Inne kraje i języki
16
Telefony komórkowe
17
Planowanie Kampanii
18
Moja grupa docelowa Kim są Czego szukają Czym się interesują Gdzie mieszkają
19
Jaka jest twoja grupa docelowa i jak do niej dotrzeć? ćwiczenie
20
Narzędzie propozycji słów kluczowych Ćwiczenie
21
Ile to kosztuje?
22
Tworzenie konta AdWords strefa czasowa waluta dane i forma płatności
23
Tworzenie kampanii lokalizacja język budżet sieci i urządzenia harmonogram rozszerzenia
24
Tworzenie grupy reklam słowa kluczowe teksty reklam stawki
25
Grupowanie słów kluczowych ćwiczenie
26
Jak pisać teksty reklam słowa kluczowe cechy odróżniające wezwanie do działania
27
Pisanie tekstów reklam ćwiczenie
28
Skuteczność kampanii
29
Stan Ten wskaźnik pokazuje nam czy reklama się wyświetla pod danym słowem kluczowym
30
Maks. CPC Maksymalna stawka jaką chcemy zapłacić za kliknięcie
31
CTR Współczynnik ilości kliknięć do ilości wyświetleń np. 5% osób, którym reklama się wyświetliła, kliknęło w tą reklamę.
32
Śr. cpc Średni rzeczywisty koszt kliknięcia, dla danego słowa kluczowego
33
Śr. Poz Średnia pozycja reklamy w odpowiedzi na dane słowo kluczowe
34
Google Miejsca
35
Dziękuję za uwagę ! Pytania ?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.