Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Stanusch Technologies SA

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Stanusch Technologies SA"— Zapis prezentacji:

1 Stanusch Technologies SA
WIRTUALNA HOSTESSA Maciej Stanusch Prezes Zarządu Stanusch is getting a real runner-up in the world wide list of chatbot developers! Erwin van Lun, futurist & founder of chatbots.org

2 PROFIL SPÓŁKI Jesteśmy innowacyjną spółką informatyczną dostarczającą technologię zwiększającą efektywność działań w zakresie reklamy internetowej, procesów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta Tworzymy innowacyjne oprogramowanie, wykorzystujące sztuczną inteligencję, które sprawia, że komunikacja pomiędzy ludźmi i komputerami staje się bardziej przyjazna i efektywna Jesteśmy krajowym liderem jeżeli chodzi o liczbę wdrożeń rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI) Wg portalu chatbots.org jesteśmy najszybciej rozwijającym się producentem oprogramowania w tej kategorii na świecie. Nasze rozwiązania oparte są o autorski mechanizm przetwarzania języka naturalnego (NLP), w oparciu o który można tworzyć nowe innowacyjne produkty i rozwiązania Posiadamy największe w Polsce bazy wiedzy, dzięki którym nasze produkty charakteryzują się najwyższą jakością działania

3 HISTORIA SPÓŁKI 2000 – rozpoczęcie działalności gospodarczej przez Macieja Stanusch (usługi doradcze związane z wdrożeniami systemów CRM i ERP). 2003 – pierwszy projekt związany ze sztuczną inteligencją dla firmy American Express Polska SA 2006 – stworzenie mechanizmu przetwarzania języka naturalnego (NLP) i rozpoczęcie prac nad bazami wiedzy 2007 – utworzenie Stanusch Technologies sp. z o.o. Wejście do spółki Jana Naciążka-Wieniawskiego. Utworzenie laboratorium w Inkubatorze Technologicznym 2008 – pozyskanie pierwszych referencyjnych klientów (Getin Bank, Polskie Radio), wejście do spółki Phenomind Ventures (Kulczyk Holding) 2009 – druga runda finansowania przez Phenominde Ventures, rozpoczęcie sprzedaży w formie usługi (Software as a Service), stworzenie wyszukiwarki semantycznej 2010 – osiągnięcie pozycji lidera na polskim rynku, przekształcenie w SA i wprowadzenie spółki na GPW w Warszawie

4 WIRTUALNY DORADCA Wsparcie procesów sprzedaży („wirtualny handlowiec”)
WIRTUALNY DORADCA to postać na stronie WWW za która się kryje program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem strony WWW w języku naturalnym. Jego zadaniem jest prowadzenie rozmowy z klientami nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności przedsiębiorstwa, czy też np. warunków handlowych. Wsparcie procesów sprzedaży („wirtualny handlowiec”) Wsparcie procesów obsługi klienta (np. wsparcie posprzedażne) Nawigacja po stronach internetowych Interaktywny kanał komunikacji z klientami Zastosowania Zwiększenie sprzedaży (nowy kanał sprzedaży) Obniżenie kosztów obsługi klientów Większa satysfakcja klientów końcowych (24x7 dostęp do informacji) Korzyści

5 WYSZUKIWARKA SEMANTYCZNA
WYSZUKIWARKA SEMANTYCZNA w przeciwieństwie do tradycyjnych wyszukiwarek odpowiada na pytania użytkowników i nie zwraca tysięcy bezużytecznych linków. Potrafi przeszukać intranet, Internet, bazy danych lub inne zasoby. Potrafi kojarzyć informacje i wnioskować w oparciu o nie. Wyszukiwanie dokumentów w firmowych intranetach Wyszukiwanie informacji w bazach danych Wyszukiwanie konkretnych informacji w Internecie Wyszukiwarka korporacyjnych stron WWW Zastosowania Precyzja wyszukiwania Komfort i szybkość działania Mniejsze koszty i większa efektywność pracy Wysokie ROI i niski TCO Korzyści

6 SYSTEMY WSPARCIA OBSŁUGI
Jest to samouczący się, oparty o sztuczną inteligencję system, który odpowiada na pytania zadawane przez użytkowników. Działa w następujący sposób – użytkownik zadaje pytanie – jeżeli system zna odpowiedź odpowiada na nie, jeżeli nie zna – pytanie jest automatycznie przekierowane do konsultanta – wtedy konsultant na nie odpowiada – jednocześnie system uczy się odpowiedzi na zadane pytanie – jeżeli w przyszłości pojawi się pytanie sformułowane w podobny sposób – to system już sam na nie odpowie. Wsparcie obsługi klienta na poziomie sprzedaży, wsparcia posprzedażnego oraz serwisu Wsparcie klientów wewnętrznych Zastosowania Obniżenie kosztów obsługi klientów przy jednoczesnym wzroście satysfakcji Szybkie wdrożenie Obniżenie ryzyka rotacji pracowników Korzyści

7 LIDER W ROZWIĄZANIACH AI

8 WYBIĆ SIĘ PRZED PELETON CZYLI…
WIRTUALNA HOSTESSA

9 WIRTUALNA HOSTESSA jest holograficzną prezentacją osoby wykrywa kiedy ktoś się do niej zwraca odpowiada na pytania zadane głosem rozpoznaje czy już rozmawiała z daną osobą można ją wyposażyć w dowolną wiedzą może zaprezentować każdy rodzaj multimediów może pracować w dowolnym miejscu: w sklepie, w muzeum, na lotnisku, na evencie

10 WIRTUALNA HOSTESSA jest pierwszą na świecie działającą technologią integrującą techniki prezentacji holograficznej, rozpoznawania mowy i twarzy oraz przetwarzania języka naturalnego jest interaktywna wzbudza ogromne zainteresowanie wśród postronnych osób może być doskonałym narzędziem komunikacji marketingowej i budowania wizerunku nowoczesnej, innowacyjnej organizacji

11 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ www.stanusch.com Stanusch Technologies SA
Karola Goduli 36 Ruda Śląska Tel./Fax +48 (32)


Pobierz ppt "Stanusch Technologies SA"

Podobne prezentacje


Reklamy Google