Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Instalacja i uruchomienie systemu
Smartfon Instalacja i uruchomienie systemu
2
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
3
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
4
Pakiety instalacyjne Serwer Klient Serwer TAPI Klient
Rejestrator rozmów Administrator Baza danych Smartfon_serwer_INST.exe Smartfon_klient_INST.exe
5
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja serwera Konfiguracja klienta Deinstalacja Pytania
6
Wymagania sprzętowe Serwer Klient Minimalne Procesor 500 MHz
Pamięć RAM 256 MB Przestrzeń dysku 200 MB Minimalne Procesor 133 MHz Pamięć RAM 128 MB Przestrzeń dysku MB Zalecane Procesor 1,6 GHz Pamięć RAM 512 MB Przestrzeń dysku 500 MB Zalecane Procesor 500 MHz Pamięć RAM 256 MB Inne Interfejs RS232 dla central serii TD, interfejs USB lub LAN (centrala posiada kartę CTILink) dla central serii TDA
7
Wymagania programowe Serwer Klient System operacyjny:
Windows 2000 Professional Windows 2000 Serwer Windows XP Professional Windows 2003 Standard Windows 2003 Enterprise Windows 2003 Datacenter Inne: TSP Panasonic dla posiadaczy centrali serii TD i TDA zezwolone w systemie operacyjnym udostępnianie plików i drukarek System operacyjny: Windows 98 SE Windows Milenium Windows NT 4.0 Workstation Windows 2000 Windows XP Windows 2003 Zalecane: zainstalowane najnowsze uaktualnienia.
8
Wymagania programowe Serwer Klient
karta sieciowa (również wirtualna przy pracy systemu na jednym komputerze) poprawnie skonfigurowany protokół TCP/IP prawidłowe działanie sieci lokalnej
9
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
10
Rozmieszczenie elementów systemu (1)
Serwer Serwer TAPI PBX Rejestrator rozmów Administrator Baza danych Switch Klient 1 Klient 2
11
Rozmieszczenie elementów systemu (2)
Serwer PBX Switch Serwer TAPI Baza danych Rejestrator rozmów Administrator Klient 1 Klient 2 Serwer baz danych
12
Rozmieszczenie elementów systemu (3)
Serwer PBX Switch Serwer TAPI Baza danych Rejestrator rozmów Administrator Klient 1 Klient 2 Serwer baz danych
13
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
14
Połączenie centrali z serwerem
Centrale Panasonic serii KX-TD łączy się z serwerem za pomocą kabla RS232 centrale KX-TD1232 wspierają interfejs TAPI od wersji EPROM’u „G” Centrale Panasonic serii KX-TDA łączy się z serwerem za pomocą: kabla USB karty CTILink Centrala Serwer
15
TSP (ang. Tapi Service Provider)
element Windowsa Serwer TAPI dostarczone przez producenta centrali TAPI producent Panasonic TSP centrala telefoniczna
16
TSP Instalacja dla central serii KX – TD
Okno instalatora TSP dla Centrali Panasonic KX-TD
17
TSP Instalacja dla central serii KX – TDA
określenie parametrów sprawdzenie komunikacji z centralą
18
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
19
Instalacja pakietu Smartfon Serwer Kroki instalacji
ekran powitalny tekst licencji wybór folderu instalacji informacja przed rozpoczęciem instalacji Logowanie instalacji: całego procesu bazy danych
20
Instalacja pakietu Smartfon Serwer Komponenty dodatkowe
Instalacja komponentów dodatkowych: Windows installer MDAC Internet Explorer .NetFramework
21
Instalacja pakietu Smartfon Serwer Instalacja serwera bazy danych
Podanie hasła do serwera baza danych
22
Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja
Wprowadzenie klucza licencji w ostatnim kroku instalacji
23
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
24
Licencja 3 kroki do uzyskania licencji
1 Wprowadzenie klucza licencji w procesie instalacji plik z danymi rejestracyjnymi 2 Przygotowanie danych rejestracyjnych 3 Rejestracja plik licencji
25
Licencja Pełną licencję stanowi:
nośnik CD klucz licencji (znajdujący się na odwrocie nośnika CD) plik licencji (dostarczony po rejestracji oprogramowania) dokument zakupu Licencjonowana jest liczba agentów, liczba wpisów w książce adresowe i rejestracja historii połączeń.
26
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
27
Samrtfon Klient Instalacja
Instalator analogiczny do pakietu Smartfon Serwer Instalacja szybka Zakończona uruchomieniem programu
28
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
29
Zakładanie kont agentom
Administrator W aplikacji Administrator należy utworzyć konta agentów Domyślnie istnieje jedno konto z nazwą użytkownika „admin” Podstawowe dane konta: nazwa użytkownika – „login” kod dostępu do linii miejskiej linie do których agent może się podłączyć linie których agent może oglądać historię połączeń
30
Karta agenta Administrator
31
Konfiguracja Rejestratora rozmów
Rejestrator rozmów Określenie rodzaju centrali, źle skonfigurowana wartość spowoduje brak rejestracji Filtr dla połączeń wychodzących. Jeżeli centrala ma włączoną funkcję ARS to dodaje prefiks. W celu poprawnego zapisu do bazy danych należy usunąć prefiks
32
Pamiętaj o konfiguracji bramy przeciwogniowej
Konfiguracja Serwera Wartość TCP1 musi być taka sama w ustawieniach Serwera i Klienta. Aplikacja klienta komunikuje się z serwerem za pomocą 2 portów TCP. TCP 1 jest wspólny dla wszystkich działających instancji aplikacji w sieci i musi być taki sam. TCP 2 - dla każdego agenta połączonego z serwerem jest indywidualny. Wartość TCP 2 jest numerem początkowym od którego są przydzielane kolejne porty agentom. Oznacza to, że dla licencji z 5 agentami zostaną zarezerwowane porty: 6500, 6501, 6502, 6503, 6504 oraz dwa kolejne 6505 i 6506 przeznaczone do innych celów. Serwer zawsze rezerwuje tyle portów na ile pozwala licencja plus 2 dodatkowe. Pamiętaj o konfiguracji bramy przeciwogniowej (firewall)
33
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
34
Konfiguracja Klienta Klient Menu „Smartfon” -> Ustawienia -> Ustawienia zaawansowane Filtr (usuwanie początku numeru dla połączeń przychodzących w celu poprawnej identyfikacji) Kody (kod funkcji „Odwieś” (ang. Unhold) dla telefonów analogowych pod KX-TDA) Ustawienia telefonii Wizualizacja (włączenie bądź wyłączenie dyskretnego powiadamiania) Dźwięki (włącznie bądź wyłączenie dźwięków dla połączeń przychdzących)
35
Klient – ustawienia telefonii
Ustawienie konieczne do poprawnej realizacji funkcji: Konferencja i Transfer TCP 1 – identyczny w ustawieniach Klienta i Serwera. Port do komunikacji w obie strony. TCP 2 – dynamicznie przydzielany numer przez aplikacje Smartfon Serwer.
36
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
37
Deinstalacja Deinstalacja nie usuwa danych
Mimo to, że użytkownik chce usunąć dane, wykonywana jest archiwizacja danych
38
Plan prezentacji Pakiety instalacyjne Wymagania programowe i sprzętowe
Rozmieszczenie elementów systemu Podłączenie centrali i instalacja sterowników TSP Instalacja pakietu Smartfon Serwer Licencja Instalacja aplikacji Smartfon Klient Konfiguracja pakietu Serwera Konfiguracja aplikacji Klienta Deinstalacja Pytania
39
Instalacja i uruchomienie systemu
Smartfon Instalacja i uruchomienie systemu Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.