Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Zastosowanie narzędzi kontroli kosztów oraz rejestracji czasu pracy jako kluczowy element optymalizacji zysków firmy Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
2
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?
3
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?
4
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Stawki kosztowe? O co cho?
5
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Co tu powiedzieć?
6
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze
7
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Różnice w efektywności pracy w zależności od kwalifikacji pracowników
8
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?
9
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Co to? pozycje
10
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Podział zdań na wewnątrz firmowe oraz zlecenia płatne
11
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Lista zadań określająca priorytet, kolorystyka pozycji sugerująca, które zadanie jest priorytetowe
12
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?
13
Zarządzanie zasobami ludzkimi
oprócz czasu mamy takę informację o kosztach związanych z realizacją zadania
14
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Dodaj grafikę i co mogę tutaj dopowiedzieć
15
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Stawki kosztowe? O co cho?
16
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Dodaj grafikę i co dopowiedzieć
17
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Dodaj grafikę i co dopowiedzieć
18
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk
19
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk
20
Zarządzanie rentownością wykonanych usług
21
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk
22
Zarządzanie jakością wykonanych usług
23
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk
24
Zarządzanie jakością wykonanych usług
25
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk
26
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Stawki kosztowe? O co cho?
27
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Stawki kosztowe? O co cho?
28
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Stawki kosztowe? O co cho?
29
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk
30
Zarządzanie jakością wykonanych usług
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.