Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw"— Zapis prezentacji:

1 Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Zastosowanie narzędzi kontroli kosztów oraz rejestracji czasu pracy jako kluczowy element optymalizacji zysków firmy Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw

2 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?

3 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?

4 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Stawki kosztowe? O co cho?

5 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Co tu powiedzieć?

6 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze

7 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Różnice w efektywności pracy w zależności od kwalifikacji pracowników

8 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?

9 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Co to? pozycje

10 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Podział zdań na wewnątrz firmowe oraz zlecenia płatne

11 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Lista zadań określająca priorytet, kolorystyka pozycji sugerująca, które zadanie jest priorytetowe

12 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Stawki kosztowe? O co cho?

13 Zarządzanie zasobami ludzkimi
oprócz czasu mamy takę informację o kosztach związanych z realizacją zadania

14 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Dodaj grafikę i co mogę tutaj dopowiedzieć

15 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Stawki kosztowe? O co cho?

16 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Rejestracja czasu pracy (stawki kosztowe) Świadomość czasu niezbędnego do wykonania usługi Szczegółowa historia Efektywne wykorzystanie czasu pracy Rejestracja pozostałych kosztów związanych z realizacja zlecenia Budowanie świadomości innych kosztów Oceny pracownicze Dodaj grafikę i co dopowiedzieć

17 Zarządzanie zasobami ludzkimi
Dodaj grafikę i co dopowiedzieć

18 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

19 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

20 Zarządzanie rentownością wykonanych usług

21 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

22 Zarządzanie jakością wykonanych usług

23 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

24 Zarządzanie jakością wykonanych usług

25 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

26 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Stawki kosztowe? O co cho?

27 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Stawki kosztowe? O co cho?

28 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Stawki kosztowe? O co cho?

29 Zarządzanie jakością wykonanych usług
Analiza wykonanych usług dla klienta Dokumentacja przebiegu zlecenia oraz zaangażowanie osób odpowiedzialnych za jego realizację Rentowność zleceń klienta Rozliczenie z klientem Analiza relacji koszt/czas/jakość/zysk

30 Zarządzanie jakością wykonanych usług


Pobierz ppt "Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw"

Podobne prezentacje


Reklamy Google