Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Magdalena Florek Warszawa

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Magdalena Florek Warszawa"— Zapis prezentacji:

1 Magdalena Florek Warszawa 17.04.2007
znane i nieznane ikony w promocji miasta czyli landmarks, celebrities i inne… materiały dla uczestników Magdalena Florek Warszawa

2 ikona – „rzecz lub osoba będąca symbolem czegoś”
symbol, który wizualnie i werbalnie prezentuje wartości i historię miasta Florek

3 rola ikon miasta źródło świadomości istnienia i znajomości miasta
źródło skojarzeń i opinii o mieście środek komunikacji element/źródło identyfikacji wizualnej inspiracja dla esencji, strategii marki miasta Florek

4 symbole miasta oficjalne nieoficjalne Florek

5 ‘oficjalne’ symbole miasta
herb flaga chorągiew barwy patron pieczęć hejnał insygnia chorągiew logo Florek

6 ‘nieoficjalne’ symbole miasta – źródła
potencjał ludzki architektura przedsiębiorstwa, produkty, marki przyroda nauka, religia muzyka, film, sztuki wizualne sport wydarzenia inne (specjalność kulinarna, strój, legendy, …) Florek

7 ludzie jako ikony celebrities - znane osobistości
wywodzące się z miasta wizytujące miasto postaci historyczne lokalni liderzy postaci fikcyjne cechy mieszkańców Florek

8 ikony architektury landmarks – charakterystyczne obiekty architektoniczne: zabytkowe – np. zamek, pałac, kościół, dom współczesne - np. hotel, most, centrum handlowe pomniki zespoły architektoniczne - np. plac, ulica, zespoły budynków fragmenty architektury – np. okno, mur Florek

9 przedsiębiorstwa, produkty, marki jako ikony
dominująca gałąź przemysłu pojedyncze przedsiębiorstwo kategoria produktów znana marka Florek

10 elementy przyrody jako ikony
osobliwości natury zwierzęta roślina zjawisko przyrodnicze Florek

11 nauka, religia jako ikony
szkoła/uczelnia uczeni ‘Wydarzenia’ naukowe (cykliczne i jednorazowe) miejsca kultu religijnego postaci związane z religią (historyczne i współczesne) ‘wydarzenia’ religijne (cykliczne i jednorazowe) Florek

12 film, muzyka, sztuki wizualne jako ikony
miejsce akcji filmu, serialu, programu tv motyw miasta w filmie, serialu, programie tv miejsce akcji powieści motyw miasta w piosence, powieści, poezji dzieła sztuki ośrodek kulturalny, np. muzeum, galeria artyści wywodzący się z miasta artyści tworzący w mieście Florek

13 sport i sportowcy jako ikony
znani sportowcy drużyny sportowe dyscyplina sportu wydarzenia sportowe obiekty sportowe Florek

14 wydarzenia jako ikony jednorazowe: historyczne i współczesne
cykliczne, np. festiwale, konkursy targi, wystawy ‘afery’, wypadki, katastrofy Florek

15 …i inne źródła ikon ‘naj…’ - Guinness attractions powiedzenie, zwrot
atmosfera specjalność kulinarna strój, mity, legendy Florek

16 dylematy i potencjalne problemy
ikony znane czy nieznane brak wyraźnych ikon jedna dominująca ikona zbyt wiele ikon związki między ikonami ikona(y) a otoczenie ikona a wizerunek miasta ikona a cele miasta (strategia marki, komunikacji, itp.) potencjał i przyszłość ikon(y) Florek


Pobierz ppt "Magdalena Florek Warszawa"

Podobne prezentacje


Reklamy Google