Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Organizacja przyjęć okolicznościowych – obsługa konsumenta”.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Organizacja przyjęć okolicznościowych – obsługa konsumenta”."— Zapis prezentacji:

1 „Organizacja przyjęć okolicznościowych – obsługa konsumenta”.
Praktyki zagraniczne „Organizacja przyjęć okolicznościowych – obsługa konsumenta”.

2 Hotel Meryan Wraz z pięcioma moimi kolegami miałem okazję odbywać praktykę w pięcio-gwiazdkowym hotelu Meryan położonym w Alara Tourism Center oddalonym ok. 30 km od miejscowości Alanya. Hotel wyposażony jest w 208 pokoi, 8 apartamętów, restaurację, 8 barów, baseny kryte i odkryte, dyskotekę, sauny, masaże oraz salę telewizyjną. W pokojach standardowych znajdują się łóżka 2-osobowe i łóżko jednoosobowe, a także klimatyzacja, mini bar, łazienka oraz telefon.

3 W hotelu Meryan poznaliśmy pracę na dwóch sektorach – na restauracji i na barze.

4 Zaraz po przyjeździe zostaliśmy ulokowani w pokojach hotelowych
Zaraz po przyjeździe zostaliśmy ulokowani w pokojach hotelowych. Niestety tylko na jedną noc. Następnego dnia rano zostały nam przedstawione nasze obowiązki w ramach praktyk.

5 Kilka zdjęć z miejsca praktyk.

6 Restauracja, oraz nasi młodzi kelnerzy 

7

8

9 Barmani w pracy.

10

11

12 Kilka zdjęć prezentujących Hotel Meryan.

13

14

15 Ostatni dzień w pracy i pamiątkowe zdjęcie z załogą hotelu.

16 Oficjalne pożegnanie, rozdanie dyplomów i prezentów.

17

18 Praktyk w tak pięknym miejscu jak Turcja nie da się zapomnieć
Praktyk w tak pięknym miejscu jak Turcja nie da się zapomnieć. Było to wspaniałe doświadczenie i świetna przygoda. Gorąco zachęcamy do brania udziału w tego typu przedsięwzięciach, tym bardziej, że w naszej szkole macie taką możliwość.

19 KONIEC 


Pobierz ppt "„Organizacja przyjęć okolicznościowych – obsługa konsumenta”."

Podobne prezentacje


Reklamy Google