Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałFrydryk Jenek Został zmieniony 10 lat temu
1
P o r a d n i k s t u d e n c k i
2
Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie Podsumowanie, kontakt
3
Sporootym to seria poradników tematycznych przygotowywana kilka razy do roku, przeznaczona dla studentów i zawierająca informacje o kredytach, stypendiach, inwestycjach, rynku pracy. Ze względu na formę poradnikową oraz swą zawartość merytoryczną jest to idealne medium do zaprezentowania młodym oferty firmy. Czytelnicy SPOROOTYM z założenia sięgają po to medium w celu zdobycia konkretnych informacji na temat bieżących trendów na rynku pracy. Sporootym to nieocenione źródło wiedzy na temat najnowszych praktyk i staży oferowanych przez czołowe firmy międzynarodowe, to także kompendium informacji dotyczących studiów podyplomowych, MBA, kursów zawodowych i językowych. Ze względu na cykl wydawniczy SPOROOTYM, przekaz reklamowy i redakcyjny zamieszczony w nim ma długi żywot. Czytelnicy sięgają do poradnika wielokrotnie, traktując go jako optymalne źródło informacji.
4
Częstotliwość wydawania 2 do 3 razy w roku Średni nakład i sprzedaż Nakład: 80 000 egz. Sprzedaż: 78 000 egz. Istnieje od 2004 roku Zasięg ogólnopolski Cena 8,90 zł Dystrybucja wszystkie firmy kolporterskie, prenumerata, dystrybucja własna, stacje benzynowe, redystrybucja zwrotów Druk 68 stron, full kolor, okładki lakierowane, format A5
5
Profil czytelnika Czytelnicy Sporootym to młodzi konsumenci, którzy nie skończyli 25 roku życia, z dużych miast (55%), kt ó rzy mają coraz lepszą pozycję finansową To grupa, do kt ó rej stosunkowo trudno dotrzeć - telewizję oglądają najczęściej chaotycznie i wyrywkowo, natomiast Sporootym, jest ich świadomym wyborem, dlatego bardzo skutecznym kanałem komunikacji Są to osoby, kt ó re w bardzo bliskiej przyszłości staną się najatrakcyjniejszą grupą o największej aktywności konsumpcyjnej, na wysokich stanowiskach, o wysokich aspiracjach i z dużymi dochodami Grupa, kt ó rą można i zdecydowanie warto sobie wychować na lojalnych klientów Źródło: Badanie ABR SESTA 2008 i ankieta czytelnicza 2008 55 % czytelników Sporootym to kobiety, jednak udział mężczyzn jest bardzo wysoki porównując średnie dane dla rynku czytelników w Polsce
6
Po wydania z serii SPOROOTYM sięgają głównie młodzi ludzie, 84 % nie skończyło jeszcze 25 lat 91% czytelników ma niepełne wyższe i średnie wykształcenie Ponad 55% naszych czytelników mieszka w dużych miastach
7
Poradnik dla młodych ludzi przygotowany specjalnie na nadchodzący nowy rok akademicki. Będzie zawierał m.in. informacje o szkołach językowych, o firmach organizujących wyjazdy zagraniczne, ale także o przedsiębiorstwach oferujących młodym ludziom programy stażowe. A wewnątrz numeru znajdzie się m.in.: Raport – studentom wydaje się, że mnóstwo wiedzą, ale pracodawcy tego optymizmu nie podzielają, Najlepszy pracodawca – w jakich firmach chcieliby pracować studenci na podstawie raportów SGH, AIESEC i Hewitt, dlaczego akurat w takich, Praktyki marzeń – jakie według ekspertów powinny być idealne praktyki, Stażowy tor przeszkód – co paskudnego (parzenie kawy) może cię spotkać podczas praktyki i stażu i jak tego uniknąć, Dobra szkoła językowa – jak ją poznać? Mówimy, jak powinna wyglądać nauka w szkole językowej, żeby były efekty Języki nietypowe – czy warto uczyć się bardzo rzadkich języków, np. mandaryńskiego? Podkręć umysł – nietypowe sposoby na to, by lepiej przyswajać wiedzę, Nauka na odległość – czy zdalne kursy i szkoły mają sens i czy rzeczywiście można się czegoś nauczyć? Ranking szkół języka angielskiego, Praktyki last minute – gdzie jeszcze możesz załapać się na wakacyjne praktyki, Nauka za granicą – jak to się robi – 10 państw w Europie z praktycznymi informacjami o tym, jak się tam studiuje i jakie formalności trzeba spełnić, by wyjechać.
8
Advertorial poświęcony zagadnieniom HRowym, Testy językowe Wyspy, packshoty logotypy na rogu strony Branding działu Layout wizerunkowy Możliwość dołączenia płyty cd z testami językowymi – koszt 25 tys. zł – cały nakład
10
W ramach bezpośredniego i intensywnego dotarcia do grupy docelowej proponujemy wykorzystanie także innych produktów skierowanych do studentów oferowanych przez Platformę Mediową Point Group: Dlaczego - magazyn studencki Dlatego Przewodnik Wakacyjny, Dlatego BTS Studencki Produkt Roku – coroczny plebiscyt na najlepsze studenckie produkty i usługi, Sporootym Finanse i Firma – Poradnik o studenckich ROR-ach, kredytach, stypendiach, ubezpieczeniach i inwestowaniu, Planery i kalendarze akademickie – aby każdy żak wiedział co, gdzie, jak i kiedy, Zawieszka na drzwi - Duża zawieszka z zabawnym tekstem - komunikująca wybraną markę oraz aktualną ofertę, Students Corner -Specjalnie stworzone miejsce na uczelniach w celu komunikacji ze studentami, w którym prowadzone są akcje samplingowe, sprzedaż, promocje i inne działania BTL, Guru dla Studenta - interaktywne spotkanie z autorytetem, specjalnie dla najlepszych studentów wybranej uczelni, School Project - Specjalne lekcje prowadzone w szkołach z założeniami i wytycznymi Klienta; całkowicie innowacyjne podejście w budowie dobrej relacji z Klientem, w celu wypracowania trwałej i długiej wierności (school project jest dedykowany w szczególności dla licealistów i gimnazjalistów), Paczka Back to School - specjalny zestaw niezbędników dla każdego Studenta, bez których rok akademicki nie może się obejść, Projekt Kantyny - Wprowadzenie produktu do wytypowanych kantyn na terenie uczelni w całej Polski, Projekt Akademiki – imprezy organizowane przez magazyn Dlaczego na terenie kampusów.
11
Platforma Mediowa POINT GROUP Jerozolimskie Business Park Al. Jerozolimskie 146 C, 02-386 Warszawa tel: (022) 348-28 00 fax: (022) 348-28-04 Mamy nadzieję, że nasze pomysły wzbudzą Państwa akceptację. Wszystkie pytania prosimy kierować do: Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.