Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Public Relations w lokalnej firmie
Prowadzący: Michał Paluch PR Manager, dziennikarz, współorganizator Freestyle City Festival
2
Public Relations w strukturach krajowych
Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR (2004) Karta Deklaracji Sztokholmskiej ICCO (Międzynarodowe Stowarzyszenie Konsultantów ds. Komunikacji) PR FORUM - kongres Kodeks Etyki PSPR (1996)
3
Oferty pracy na stanowiska Public Relations. (Marzec 2011)
13 Specjalistyczne, manadżerskie 3 5 Specjalistyczne
4
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia.pl; agencja Sedlak&Sedlak, marzec 2011)
5
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia.pl; agencja Sedlak&Sedlak, marzec 2011)
6
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia
Raport Premium dla stanowiska Specjalista ds. PR (za wynagrodzenia.pl; agencja Sedlak&Sedlak, marzec 2011)
7
Public Relations na Śląsku Cieszyńskim
Pytania pomocnicze: 1. Czy na Śląsku Cieszyńskim jest zapotrzebowanie na PR? 2. Kto może być zainteresowany działaniami PR? 3. Jak przygotować strategie PR? Studium przypadku: Freestyle City Festival – jako produkt Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej – jako centrum edukacji Promocja markowych produktów turystycznych – jako strategia
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.