Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDobrosław Ważna Został zmieniony 10 lat temu
1
Author: aniandzel@poczta.onet.pl1 Welcome to London's history and culture
2
Author: aniandzel@poczta.onet.pl2 Założenia ogólne Jak wprowadzić elementy kultury wybranego kraju anglosaskiego bez użycia podręcznika Opierając się na ciekawych materiałach dostępnych w internecie Przygotowując ćwiczenia, które wzbogacą wiedzę uczniów i pobudzą ich do myślenia
3
Author: aniandzel@poczta.onet.pl3 Cele ogólne Uczniowie poznają zagadnienia dotyczące historii i kultury Wielkiej Brytanii zwiedzając wirtualnie Muzeum Madame Tussauds
4
Author: aniandzel@poczta.onet.pl4 Cele szczegółowe Zapoznanie się ze specyfiką Muzeum Madame Tussauds w Londynie Poznanie kilku sławnych osób związanych z kulturą i historią Wielkej Brytanii Rozwijanie umiejętności czytania i rozumienia ze słuchu Wzbogacenie słownictwa
5
Author: aniandzel@poczta.onet.pl5 Pomoce dydaktyczne Komputer wyposażony w stałe łącze i głośniki Materiały ksero
6
Author: aniandzel@poczta.onet.pl6 Informacje na temat zajęć Poziom zaawansowania: intermediate to upper-intermediate Wiek uczniów: uczniowie szkół średnich lub wyższych Liczba uczniów: nie więcej niż 12
7
Author: aniandzel@poczta.onet.pl7 Streszczenie lekcji L.P.TematAspekty językoweCzas trwania 1Wstępne informacje na temat Muzeum Czytanie10 min 2Historia MuzeumRozumienie ze słuchu 15 min 3Konkurs – sławne osobyMówienie2 min 4Przedstawianie celebrytówMówienie, czytanie 15 min 5Zakończenie i zadanie domoweMówienie3 min RAZEM:45 min
8
Author: aniandzel@poczta.onet.pl8 Przebieg Lekcji - Wstęp Today were going to travel to the place where we can learn about very interesting aspects in Britains history and culture This place is an extraordinary museum We dont have to travel in space, we can use modern media instead
9
Author: aniandzel@poczta.onet.pl9
10
10 Przebieg lekcji – The Museum Read about the Museum http://www.madametussauds.com/Londo n/About/History/Default.aspx 200 years of fame and answer the questions: http://www.madametussauds.com/Londo n/About/History/Default.aspx How old is the museum? Why is it successful? What icons can you see at the musuem? Why is the museum unique?
11
Author: aniandzel@poczta.onet.pl11
12
Author: aniandzel@poczta.onet.pl12 Przebieg lekcji - Listening Listen twice and answer the questions. 1. Where was Madame Tussauds born? 2. What was she interested in? 3. What did she do during the French revolution? 4. How many years did she travel with her Museum?
13
Author: aniandzel@poczta.onet.pl13 Przebieg lekcji – Listening cnt 5. What did she do with figures of people that were no longer famous? 6. Where did she erect the Museum in London? 7. What was she proud of? 8. Has the Museum changed a lot?
14
Author: aniandzel@poczta.onet.pl14
15
Author: aniandzel@poczta.onet.pl15 Przebieg lekcji - Competition Watch http://www.youtube.com/watch?v= d212gnctIA4&feature=quicklist&pla ynext=2&playnext_from=QL and write down as many names of famous people as possible. The models come from the Museum and are done in wax. http://www.youtube.com/watch?v= d212gnctIA4&feature=quicklist&pla ynext=2&playnext_from=QL
16
Author: aniandzel@poczta.onet.pl16 Przebieg lekcji - Reading Read aloud about one of the famous British people whose wax models are in the Museum. The rest of the class try to guess their names.
17
Author: aniandzel@poczta.onet.pl17 Przebieg lekcji - zakończenie If you were in London would you go to the Museum and why? HOMEWORK: Who else should have a wax model in the Museum? Draw a picture and write a brief description.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.