Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Integrator systemów telekomunikacyjnych
Target groups are Enterprise Customers The main objective of external communication is to position Siemens as a reliable, stable and strong partner for enterprise customers. We have the competence and the portfolio to meet the requirements of our customers and the market. Our financial stability and solid business policy will ensure our presence in tomorrow's markets, making us a strong, reliable partner for our customers, partners and investors. In this way, we strengthen our customers and help them boost their profitability now and in the future. SimTel S.A. Integrator systemów telekomunikacyjnych SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
2
Historia firmy SimTel S.A.
Firma SimTel rozpoczęła działalność w grudniu 1992 roku. Głównym profilem naszej działalności jest projektowanie, dostawa, montaż, wsparcie techniczne i serwisowe dla systemów teleinformatycznych Od 1994 ściśle współpracujemy z firmą Siemens, oferując jej urządzenia, aplikacje i rozwiązania. W 1999 roku podpisaliśmy umowę, dzięki której zostaliśmy Dystrybutorem firmy Siemens w zakresie sprzedaży systemów Hipath w Polsce. Stworzyliśmy sieć 30 firm partnerskich posiadających siedziby na terenie całej Polski. W ramach wymiany kapitałowej związaliśmy się partnersko z firmą Verbicom S.A. z Poznania, która aktualnie jest notowana na giełdzie papierów wartościowych , na rynku NewConnect dedykowanym dla firm wdrażających nowoczesne technologie. Trzecią firmą w naszej grupie, jest spółka Versim, która jest aktualnie największym dystrybutorem w Polsce systemów HiPath firmy Siemens Enterprise Communication W 2007 roku przekształciliśmy się w Spółkę Akcyjną co umożliwiło nam zwiększenie naszej skuteczności działania Bardzo ważną częścią naszej oferty jest tworzenie i wdrażanie produkowanych przez nas własnych aplikacji (CallCenter / IVR / CTI / Faxserver) zintegrowanych z systemami telekomunikacyjnymi HiPath SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
3
SimTel S.A. kompletny integrator
Sprawdzone i niezawodne systemy teleinformatyczne Siemens Własne działy tworzenia i wdrażania aplikacji teleinformatycznych Sprawdzone zaplecze serwisowe z jednym numerem telefonu 24h/7 dni 35 doświadczonych pracowników w całej Grupie kapitałowej z dużym potencjałem i wysokimi kwalifikacjami Własne aplikacje dostosowane do potrzeb i wymagań klientów Kompleksowe rozwiązania zapewniające konwergencję usług telekomunikacyjnych oraz kompletną integrację z systemami informatycznymi SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
4
SimTel S.A. główne produkty
Serwery teleinformatyczne z serii HiPath 1000, 3000, 4000 i 8000 Projektowanie, tworzenie i sprzedaż aplikacji CallCenter / IVR / CTI / Faxserver, Tworzenie oprogramowania dla potrzeb Centrów Powiadamiania Ratunkowego i Centrów Zarządzania Kryzysowego. System dla WOPR, GOPR i TOPR Serwery alarmowe i konferencyjne firmy TAS SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
5
System wspomagania telefonowania
SimCallCenter nowe możliwości SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
6
Podstawowe funkcje SimTel S.A. Inteligentna dystrybucja wywołań
Kampanie wychodzące Intuicyjny interfejs użytkownika Alarmy systemowe Piorytetowanie połączeń Automatyzacja procesów Współpraca z zewnętrznymi aplikacjami Prosta administracja Praca wielojęzykowa, skill based routing Kolejkowanie wywołań na podstawie określonego kryterium System zapowiedzi słownych z autoryzacja dzwoniącego Raporty z pracy systemu i/lub poszczególnych grup/agentów Niezawodna praca dzięki zastosowaniu bazy danych SQL Wyświetlanie komunikatów na zewnętrznych wyświetlaczach LED Bramka SMS dla abonentów GSM SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
7
Struktura SimCallCenter
Call Center jest miejscem gdzie obsługiwana jest duża liczba przychodzących lub wychodzących kontaktów SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
8
Struktura SimCallCenter
Współpraca z zewnętrznymi systemami SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
9
Komunikacja z PABX i zewnętrznymi systemami
Usługa SimCTI Komunikacja z PABX i zewnętrznymi systemami Komunikacja z centralami poprzez protokół CSTA: HiPath 3000 – komunikacja bezpośrednia (LAN) HiPath 4000 – wymaga CAP 2.0 Niezależny od działania bazy danych Serwer TCP/IP dla połączeń z klientami: CTIPhone.dll (API dla aplikacji w C++, Delphi, C#) JSimCTIPack.jar (API dla Aplikacji w JAVIE np.: SimJPhone) Zarządzanie licencjami na urządzenia i aplikacje. SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
10
Rejestracja i kierowanie połączeniami
Usługa SimCore Rejestracja i kierowanie połączeniami Rejestracja zdarzeń telefonicznych i ACD - tworzenie statystyk Współpraca z zewnętrznymi bazami danych Integracja z systemem IVR Integracja z wyświetlaczami Kierowanie połączeniami na podstawie scenariusza xml: implementacja grup Logicznych (skill based routing), implementacja połączeń VIP i do Agenta (database based routing), uwzględnianie opcji IVR i numeru kierunkowego dzwoniącego, Diagnostyka callcenter poprzez wbudowany serwer http. SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
11
Moduły SimCallCenter Aplikacja SimCallCenter - System ten jest nowoczesnym rozwiązaniem teleinformatycznym przeznaczonym do inteligentnej i wydajnej obsługi połączeń telefonicznych dla ruchu przychodzącego i wychodzącego w firmie Aplikacja SimControl - Program ten na bieżąco wyświetla najważniejsze informacje o stanie pracy wszystkich pracowników w dziale Call Center, pozwala na kontrole i organizace pracy Aplikacja SimJPhone - Program pokazuje na ekranie komputera aktualny stan telefonu na biurku użytkownika oraz umożliwia jego obsługę z komputera. Aplikacja IVR/VMS/VFX/Mail System głosowo - faksowy – pozwala za pomocą jednego wydajnego i prostego narzędzia obsłużyć zapowiedzi głosowe, pocztę głosową, faksową i mailową SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
12
Prosty klient systemu na każdym PC Stanowisko pracy agenta
Aplikacja SimJPhone Prosty klient systemu na każdym PC Stanowisko pracy agenta Wspomaga pracę analogowych telefonów dzięki udostępnieniu funkcjonalności osiągalnej jedynie na aparatach cyfrowych Siemens Wspomaganie telefonowania z poziomu aplikacji na komputerze Prezentacja numerów / nazw abonentów (CLIP/CNIP) Funkcje Konsultacja, Przeniesienie, Konferencja, Rozmowa naprzemienna Rejestr rozmów przychodzących, wychodzących i nieodebranych Korzysta z ogólnej i prywatnej książki teleadresowej Pozwala na logowanie agentów do grup ACD Monitorowanie ilości załogowanych agentów i długości kolejki na grupie ACD Połączenie z dowolną bazą danych kontrahentów Wybieranie numeru z komputera (klawiatura ekranowa) Aplikacja w Java SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
13
SimPhone – stanowisko pracy użytkownika systemu
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
14
SimPhone – stanowisko pracy użytkownika systemu
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
15
SimPhone – stanowisko pracy użytkownika systemu
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
16
SimPhone – stanowisko pracy użytkownika systemu
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
17
Nadzór i administracja - Analiza i statystyka
Aplikacja SimControl Nadzór i administracja - Analiza i statystyka Monitoruje na bieżąco pracy agentów Call Center Monitoruje kolejki osób oczekujących na połączenie z agentami Pozwala dzielić na wiele grup ACD (Np.: sprzedaż, serwis) Niezawodna praca dzięki zastosowaniu bazy danych SQL Alarm dźwiękowy, gdy ilość dostępnych agentów jest mniejsza od założonego minimum Wyświetla komunikatów na wyświetlaczach LED/LCD Statystyczne porównanie pracy CallCenter z podziałem na agentów i grupy ACD Raporty i wykresy ilości rozmów wykonanych przez danego agenta lub grupę ACD Porównanie danych pomiędzy agentami i/lub grupami ACD Wybieranie dowolnej szczegółowości raportu i danych do analizy Wydruki statystyk wykonanych w programie SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
18
Nadzór i administracja
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
19
Nadzór i administracja
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
20
Nadzór i administracja
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
21
Nadzór i administracja
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
22
Nadzór i administracja
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
23
Nadzór i administracja
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
24
Analiza i statystyka SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk
25
Analiza i statystyka SimTel S.A. ul. Kartuska 201 80-122 Gdańsk
26
IVR system głosowy Obsługiwane karty sprzętowe (Dialogic, DIVA, PIKA, programowe HMP) Interfejs telekomunikacyjny ( analogowy, BRI, PRI, IP ) Budowa modułowa (obsługiwanie tyle linii ile kart w komputerze, czas nagrań – zasoby komputera, dowolna długość scenariusza, optymalne wykorzystanie pamięci) Dowolnie skomplikowane scenariusze obsługi wywołań (wizualny edytor scenariuszy, scenariusz w formie diagramu przepływu, przyjazny, cut&paste, drag&drop, keywords, goto, TEST OFFLine, przygotowanie nagrań) Łatwość integracji z systemami zewnętrznymi SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
27
IVR system głosowy Edytor zasobów – obsługa linii SimTel S.A.
Obsługa wielu linii według jednego lub różnych scenariuszy. Uprawnienia linii do połączeń wychodzących głosowych, faksowych. Linie wirtualne do zadań w tle. Scenariusze przydzielane dynamicznie, np. na podstawie numeru wybranego lub przekierowującego. Obsługa różnych central (firm) jednocześnie. SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
28
IVR system głosowy Edytor zasobów – sterowanie działaniem w czasie
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
29
IVR system głosowy Edytor zasobów – wizualny edytor scenariuszy
SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk Diagram przepływów. Węzły diagramu odpowiadają kolejno wykonywanym funkcjom od rozpoczęcia połączenia aż do zakończenia rozmowy. Węzły potomne odpowiadają możliwym działaniom. Niektóre funkcje mogą być wykonywane przed rozpoczęciem rozmowy lub po jej zakończeniu, obsługa czasu IDLE
30
IVR system głosowy Zalety systemu SimTel S.A.
Dynamiczna zmiana scenariusza, np. na podstawie numeru wywołanego lub przekierowującego Funkcje mówiące: data, czas, kwota pieniędzy, liczebniki główne, porządkowe. Składanie nagrań: listy statyczne lub dynamiczne, tworzenie zdań Ten sam scenariusz dla różnych wersji językowych, język jest zmienną Własna przestrzeń zmiennych dla każdej linii. Zmienne zewnętrzne lokalne (tylko ten scenariusz) lub globalne. Zmienne zewnętrzne zachowują wartość pomiędzy połączeniami Szybkie i przejrzyste przygotowanie scenariusza Przygotowanie nagrań audio Testowanie offline scenariuszy. Ten sam kod funkcji offline i online. Audio emitowane przez kartę dźwiękową. DTMF z symulowanej klawiatury telefonu Przypisanie scenariuszy do linii telefonicznych Testowanie online skrócone do minimum SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
31
Cechy systemu SimCC Prostota implementacji systemu
Dopasowanie systemu do potrzeb użytkownika Skalowalność systemu Nowoczesne rozwiązania Łatwość integracji z systemami zewnętrznymi Wykorzystanie wielu kanałów komunikacji z klientem Rozbudowana funkcjonalność systemu za korzystną cenę SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
32
Wdrożenia OPONEO.pl Vaillant Quelle Asseco Fado Gefco Wakacje.pl STOŃ
BEST Remes Shell Bank Pocztowy Volswagen Polpak Signal Iduna TUI EXON Schenker BlueMedia ASTE Taurus Hurtap Twój Asystent 24 Klingspor Sthil Miller Canfield WOPR GOPR Combidata Żabka SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
33
SimTel – dobry wybór Doświadczenie - 15 lat SimTel na rynku i duża liczba wdrożeń gwarantuje Państwa SUKCES! Kompleksowość – zajmujemy się telekomunikacją od A do Z Najwyższa jakość rozwiązań – dzięki wybieraniu tylko tego co najlepsze i rzeczywiście potrzebne osiągamy doskonałe rezultaty Elastyczność – słuchamy potrzeb Klienta i je zaspokajamy Wiedza – nasz zespół to razem około 35 najwyższej klasy specjalistów - pasjonatów Etapowość - Realizacja projektów krok po kroku . Nie tracąc celu z oczu konsekwentnie realizujemy potrzebne etapy Wyjątkowa jakość serwisu i wsparcia technicznego – własny duży magazyn podzespołów i zespół konsultantów gwarantuje błyskawiczne wsparcie SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
34
SimTel S. A. Dziękuję za uwagę ul. Kartuska 201, 80-122 Gdańsk
tel: , faks: SimTel S.A. ul. Kartuska 201 Gdańsk
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.