Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Gry komputerowe Zabawa czy zagrożenie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Gry komputerowe Zabawa czy zagrożenie."— Zapis prezentacji:

1 Gry komputerowe Zabawa czy zagrożenie

2 Co niosą ze sobą gry? Pozytywy Negatywy Relaks
Lepiej wpływa na umysł niż telewizja Wzbudza kreatywność Uzależnienie Wzrost agresji Strata pieniędzy Strata wolnego czasu Utrata zdrowia (bóle głowy, nadgarstków itp.)

3 Co niosą ze sobą gry? Plusem gier komputerowych jest to, że wytężając mózg na odpowiednie działanie w grze, pobudzamy szare komórki, które się znacznie rozwijają, co w przypadku długotrwałego oglądania telewizji nie jest możliwe.

4 Co niosą ze sobą gry? Minusem jest to że gry łatwo uzależniają. Przesiadując całe dnie na grach komputerowych powoli gry stają się naszym życiem. Zaczynamy nie odróżniać świata realnego od wirtualnego.

5 Rodzaje gier MMORPG FPS RPG RTS Sandbox Zręcznoścowe Przygodowe
Logiczne Via WWW

6 MMorpg Jest to gra w której duża liczba graczy może spotkać się ze sobą w wirtualnym świecie. Wcielamy się w bohatera kontrolując jego działania.

7 Fps Inaczej Shooter’y. Typ gry najczęściej z dużą dawką przemocy i agresji.

8 Rpg Inaczej gra fabularna. Gracze wcielają się w postacie fikcyjne. Gra zawiera elementy strategiczne, w tym rozwój postaci.

9 RTS Gra strategiczna czasu rzeczywistego. Gatunek będący modyfikacją turowych gier strategicznych.

10 Sandbox Są to gry w których można dowolnie modyfikować świat.
Przykładem takiej gry jest ostatnio popularny Minecraft.

11 Zręcznościowe Gry w których najczęściej musimy przejść od jednego punktu do drugiego przy pomocy naszej zręczności i koordynacji ręka-oko.

12 Przygodowe Gry mające na celu pokazanie nam, że nie każda gra musi mieć celownik by była grywalna. Mają one mocno zarysowaną fabułę.

13 LOGICZNE Gry w których musimy wytężyć mózgi.

14 Via www Gry przez przeglądarke. Mają małe wymagania.

15 Wyniki ankiety Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów naszej szkoły

16 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

17 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

18 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

19 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

20 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

21 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

22 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

23 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

24 Najczęściej wybierane odpowiedzi wśród ankietowanych

25 Podsumowanie Gry komputerowe mają wiele cech, które sprawiają, że chętnie po nie sięgamy. Biorą udział w rozwoju naszego umysłu. Niektóre z nich rozwijają naszą twórczość inne uczą podejmowania decyzji lepszych dla ogółu. Jednak zbyt długie przesiadywanie przy grach może wzbudzić w nas agresję. Są również przyczyną wielu uzależnień. Spędzając więcej czasu przy komputerze, tracimy kontakt z najbliższymi osobami. Granica między światem rzeczywistym a realnym zaciera się.

26 Wykonawcy: Rafał Dąbrowski Bartek Kurzec Jakub Jankowski Maciej Pazio
Krystian Rostkowski

27 Koniec Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Gry komputerowe Zabawa czy zagrożenie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google