Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHenryk Borowczak Został zmieniony 11 lat temu
1
STEROWCE REKLAMOWE Najlepsza reklama !!!
2
Dlaczego sterowiec? Modelarstwo oraz wszelkiego rodzaju modele zdalnie sterowane są naszą pasją już od dawna. Nowe wyzwania jakie stawia współczesna reklama zmobilizowały nas do wykorzystania umiejętności i doświadczenia w tej dziedzinie.
3
Historia sterowców - Sterowiec – aerostat z własnym napędem. Inż. Henri Jules Giffard (1825–1882) opracował pierwowzór sterowca – balon wyposażony w śmigło napędzane maszyną parową o mocy 2,2 kW. 24 września 1852 wzniósł się z hipodromu w Paryżu na wysokość 1800 m i pokonał 27-kilometrową trasę do Elancourt koło Trappes z prędkością około 8 km/h. sierpnia 1884 r. w Chalais-Meudon kpt. Charles Renard (1847–1905) i kpt. Arthur Krebs (1850–1935) pokonali 7,6-kilometrową trasę sterowcem La France z prędkością niemal 20 km/h (5,5 m/s). Sterowiec o wydłużonym kształcie miał podwieszoną gondolę, na końcu której był zamocowany silnik elektryczny o mocy 6,6 kW ze śmigłem. Statkiem kierowano za pomocą steru. - Na początku XX wieku Niemiec Ferdinand von Zeppelin (1838–1917) skonstruował nowy rodzaj sterowca – Luftschiff-Zeppelin 1. Zamiast powłoki wypełnionej gazem, która zmieniała swój kształt, zastosował szkielet obciągnięty impregnowanym materiałem. Dzięki temu sterowiec stanowił solidną konstrukcję. - Pierwszy zeppelin miał długość 126,8 m i średnicę 11,6 m. Jego napęd stanowiły dwa silniki spalinowe „Daimler” o mocy 5 kW. 2 lipca 1900 r. o 20:00 wzniósł się wraz z 5 osobami i 350 kg balastu, po czym wykonał 18-minutowy lot z Friedrichshafen nad Jeziorem Bodeńskim. Już podczas drugiej próby uzyskał prędkość około 27 km/h. - Sterowiec w środku zawiera komory wypełnione gazem lżejszym od powietrza helem lub wodorem. Obecnie planuje się zbudowanie jednostek o dużym zasięgu i ogromnym udźwigiem (do 1000 ton). Źródło
4
Sterowiec jako nośnik reklamy.
Coraz większą popularnością na świecie jako efektowny i efektywny nośnik reklamy cieszą się sterowce reklamowe. O ile na wykorzystywanie dużych załogowych sterowców reklamowych mogą pozwolić sobie tylko największe światowe koncerny (GoodYear, Fuji itp.), to zdalnie sterowane sterowce reklamowe o wielkości 4-10 m mogą być z powodzeniem wykorzystywane przez większość firm. Ponieważ sterowiec taki może latać znacznie niżej, niż jego załogowy odpowiednik, więc z Ziemi jest przynajmniej równie dobrze widoczny. Należy się spodziewać, że ze względu na rewelacyjną skuteczność (przekaz na sterowcu jest bardzo zauważalny, świetnie się propaguje, wzbudza bardzo pozytywne skojarzenia) bezzałogowe sterowce reklamowe będą coraz częściej wykorzystywane w kampaniach reklamowych. Źródło
5
Moc oddziaływania Nasze hasło GŁOWA DO GÓRY !
Skuteczność reklamy prezentowanej w różnych mediach Nasze hasło GŁOWA DO GÓRY ! Na podstawie danych szwajcarskiej firmy: Skycruise Switzerland
6
Zastosowanie. Imprezy sportowe Targi i wystawy
halowe i zewnętrzne Targi i wystawy halowe Zastosowanie sterowca jest wręcz nieograniczone (zależy tylko od naszej wyobraźni).
7
Jesteśmy zawsze w środku akcji!
Wręczenie pucharu Prelekcja w trakcie targów Prezentacja drużyny Reklama stacjonarna nie może podążać za akcją , natomiast sterowiec jest zawsze tam gdzie jest zwrócona uwaga widzów.
8
Zastosowanie sterowca reklamowego gwarantuje:
- Oryginalną prezentację loga firmy - Rzadko spotykaną formę prezentacji - Przemieszczanie się nośnika reklamy wraz z akcją - Możliwość zrzucania ulotek - Zainteresowanie obserwatorów - Współpracę z pasjonatami (nikt tego nie zrobi lepiej).
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.