Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jesteśmy pierwsi nie ma drugiego takiego czasopisma, nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Jesteśmy specjalistami autorzy artykułów to doświadczeni.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jesteśmy pierwsi nie ma drugiego takiego czasopisma, nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Jesteśmy specjalistami autorzy artykułów to doświadczeni."— Zapis prezentacji:

1

2 Jesteśmy pierwsi nie ma drugiego takiego czasopisma, nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Jesteśmy specjalistami autorzy artykułów to doświadczeni znawcy branży logistycznej i ekologicznej oraz praktycy, którzy swoją działalnością wyróżniają się na rynku. Jesteśmy ambitni każdy dzień to dla nas szansa, aby nasze czasopismo było jeszcze lepsze. Jesteśmy dla Państwa zależy nam na tym, aby robić takie czasopismo, jakie sami chcielibyśmy czytać. PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE O NAS

3 Logistyka Odzysku jest: źródłem wiedzy dla biznesu, platformą wymiany doświadczeń, miejscem nawiązywania współpracy w zakresie gospodarki odpadami, inspiracją do redukcji marnotrawstwa zasobów. GENEZA CZASOPISMA

4 NASZE CELE: promowanie logistyki odzysku w zakresie zwrotów i zagospodarowania surowców wtórnych, systematyzowanie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami, propagowanie odzysku i recyklingu, zielonego biura oraz CSR (biznesu społecznie odpowiedzialnego), kształtowanie postaw proekologicznych, udzielanie rad w zakresie zarządzania gospodarką odpadami według wymogów unijnych. NASZE CELE

5 AMBICJE NAUKOWE CZASOPISMA: Naszą ambicją jest stopniowe zwiększanie naukowego charakteru czasopisma, zaś celem – spełnienie wysokich kryteriów Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wierzymy, że już niedługo Logistyka Odzysku będzie czasopismem naukowym. www.logistyka-odzysku.pl Publikujemy recenzowane artykuły naukowe Chcemy znaleźć się w najbardziej prestiżowych bazach cytowań jak: Web of Science, Journal Citations Report czy Scopus AMBICJE NAUKOWE

6 PISZEMY DLA: przedsiębiorców, pragnących realizować skuteczną gospodarkę odpadami, firm, chcących aktywnie wdrażać zasadę zrównoważonego rozwoju w swej działalności, operatorów logistycznych, poszukujących nowych rynków zbytu dla swoich usług, firm gospodarki odpadami, chcących kształtować nową jakość współpracy z producentami i importerami, naukowców i studentów. PISZEMY DLA

7 DZIAŁY W NASZYM CZASOPIŚMIE: Aktualności Temat numeru Zarządzanie Nowe trendy Zrównoważony rozwój w biznesie Kalendarium Prawo Najlepsze praktyki Nasza relacja Społeczeństwo recyklingu Wywiady DZIAŁY CZASOPISMA PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

8 Numer I: Domykanie pętli łańcucha dostaw Odpowiadamy na pytania: Jak logistyka odzysku pomaga zrównoważyć łańcuch dostaw? Jak prowadzić procesy logistyczne zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju? Co zyska przedsiębiorca, stosując tę zasadę w swojej działalności? Jakie znaczenie ma tu biznes odpowiedzialny społecznie? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma Numer II: Ekologistyka Odpowiadamy na pytania: Ekologistyka – co to takiego? Jaki ma związek z transportem? W jaki sposób wpływa na opłatę produktową? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma TEMATY NUMERÓW PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

9 Numer III: Zwroty i reklamacje w łańcuchu dostaw Odpowiadamy na pytania: Czy warto unikać zwrotów i reklamacji? Jaką funkcję pełnią w łańcuchu dostaw? Jakich informacji dostarczają dla firmy? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma Numer IV: CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu Odpowiadamy na pytania: Czy Fair Trade na pewno jest fair? Greenwashing, czyli jak ustrzec się przed zielonymi oszustami? Ekologiczność - wyróżnik czy standard? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma TEMATY NUMERÓW PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

10 Numer V: Zielone biuro Odpowiadamy na pytania: Jak redukować biurowe koszty surowców i energii? Jak segregować odpady w biurze? Jak wdrażać ekologiczne postawy w jego prowadzeniu ? Numer można zamówić za pośrednictwem strony internetowej wydawcy czasopisma TEMATY NUMERÓW PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE Numer VI: MUDA Odpowiadamy na pytania: Co to jest muda? Czy niesegregowanie i deponowanie odpadów jest marnotrawstwem? Jakie są metody zmniejszania kosztów i zużycia zasobów? W sprzedaży od 4 stycznia 2013 r. Termin składania zamówień na reklamę do 5.12.2012 r.

11 PATRONATY - archiwum Czasopismo Logistyka Odzysku objęło patronat medialny nad następującymi wydarzeniami:

12 PATRONATY - bieżące

13

14 Reklama w naszym czasopiśmie Jeśli grupą docelową Państwa działalności zawodowej są nasi czytelnicy, to serdecznie zapraszamy do zamieszczania reklam. REKLAMA PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

15 PRENUMERATA

16

17 GDZIE NAS SZUKAĆ JAK ZAMÓWIĆ PRENUMERATĘ: Wypełniając formularz na stronie: www.logistyka-odzysku.pl Wysyłając zamówienie na adres: logistykaodzysku@mmconsulting.waw.pl Kontaktując się z nami pod numerem telefonu: 508-041-036 Nasze czasopismo dostępne jest w wybranych punktach EMPIK i katalogach Kolporter (w zakresie prenumeraty) W PRENUMERACIE TANIEJ – ZAMÓW JUŻ DZIŚ! PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE

18 KONTAKT ZACHĘCAMY DO KONTAKTU Z NAMI: Prenumerata: Patrycja Pawłowska logistykaodzysku@mmconsulting.waw.pl Reklama: Justyna Borecka reklama@mmconsulting.waw.pl Sprawy redakcyjne: Dominik Kępa redakcja@mmconsulting.waw.pl Redakcja: ul. Modlińska 129, 03-186 Warszawa tel. 508-041-036 PIERWSZE TAKIE CZASOPISMO W EUROPIE


Pobierz ppt "Jesteśmy pierwsi nie ma drugiego takiego czasopisma, nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Jesteśmy specjalistami autorzy artykułów to doświadczeni."

Podobne prezentacje


Reklamy Google