Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKsawery Szkaradek Został zmieniony 10 lat temu
1
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Seminarium dla nauczycieli Metody nauczania Wim Peeters Uniwersytet Antwerpii Tłumaczenie Magdalena Sadowska UMK Toruń
2
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 2 12 Metod nauczania: omówienie różnych metod użytych w czasie 4 seminariów dla nauczycieli Przedstawiamy wiele metod nauczania. Celem ich wszystkich jest udoskonalenie uczenia i zwiększenie motywacji. Niektóre z nich były testowane, inne czerpią z doświadczenia różnych nauczycieli. Mają różne pochodzenie.
3
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 3 Współdziałanie Liczebność grupy Zadanie specjalne Nazwa metody Powtórki Miejsce akcji
4
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 4 Quiz Pytania Kartki Rozwiązania grupy Porównanie z kluczem Samoocena klucz! Quizmaster
5
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 5 Ćwiczenia typu A/B W grupie Zmiana ćwiczenia (nie tylko eksperymentów) Synteza
6
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 6 Mapa pamięci Grupa ma rozpracować cały rozdział. Dzieli na paragrafy Wybiera słowa kluczowe Wypisuje na kartce Wycina Składa Dodaje strzałki, aby połączyć Obrazek do zapamiętania
7
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 7 Konstruowanie wiedzy 1 grupa = max 4 uczniów Każda grupa dostaje dodatkowe informacje
8
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 8 Klucz Praca grupowa Zadanie (pytanie, ćwiczenia, … ) Kartki papieru Indywidualne rozwiązania Rozwiązanie/ odpowiedzi w grupie (Poprawienie) Poprawa nie zawsze jest potrzebna/możliwa
9
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 9 Linia Pytanie Kryterium Zarządzenie Synteza
10
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 10 Zamieniające się narożniki (1) 1grupa = max 4 uczniów Przechodzą od jednego doświadczenia do następnego
11
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 11 Zamieniające się narożniki (2) Zamiana następuje dopóki wszystkie doświadczenia nie zostaną wykonane.
12
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 12 Ćwiczenia budujące(§1) Zbuduj teorię w grupie, paragraf po paragrafie Wytłumaczenia
13
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 13 Ćwiczenia budujące(§2) Zbuduj teorię w grupie, paragraf po paragrafie Itd. Wytłumaczenia Inne paragrafy
14
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 14 Lektura interaktywna Tradycyjnie Uwaga zależy od wykładowcy i zawartości Sztuczki – jak przykuć uwagę
15
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 15 Pająk Pytanie Zadanie dla grupy Papier Konstrukcja hipotezy
16
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 16 4 strony Zadanie Kartki Indywidualne rozwiązania Konfrontacja/ poprawa/rozwiązanie w grupie poprawkowy klucz Klucz!!
17
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 17 Eksperci w laboratorium Grupy czterech specjalistów zapoznają się z doświadczeniem /zadaniem. Nowe grupy Zamiana Synteza
18
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 18 Runda Nieformalny Bliski Szczególny Synteza
19
Teacher seminar Wim Peeters, 2007-10-30 University of Antwerp Page 19 I jest ich więcej, jeśli jesteś wystarczająco kreatywny!!! Najpierw spróbuj, a potem osądzaj!!!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.