Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 ROZDZIAŁ 6 Definiowanie Procesu Obsługi Klienta.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 ROZDZIAŁ 6 Definiowanie Procesu Obsługi Klienta."— Zapis prezentacji:

1 1 ROZDZIAŁ 6 Definiowanie Procesu Obsługi Klienta

2 2 Proces Obsługi Klienta Sprzedawca KlientMechanik/ Monter

3 3

4 4

5 5 GRA – PIŁKI TENISOWE 1234

6 6

7 7

8 8

9 9

10 10

11 11

12 12

13 13

14 14

15 15 ROZDZIAŁ 7 Program szkoleń

16 16 4.Montaż felg 2.Informacja o produkcie 2.Informacja o produkcie 3.Montaż opon 1.Wiedza o oponach 10.Dodatkowa sprzedaż 10.Dodatkowa sprzedaż 9.Obsługa klienta 8.Montaż amortyzatorów 8.Montaż amortyzatorów 7.Asistance 5.Serwisowanie hamulców 5.Serwisowanie hamulców 6.Montaż rur wydechowych 6.Montaż rur wydechowych Zarządzanie ścieżką rozwoju pracowników

17 17

18 18

19 19

20 20

21 21 Odnoszenie sukcesów w sprzedaży Działalność


Pobierz ppt "1 ROZDZIAŁ 6 Definiowanie Procesu Obsługi Klienta."

Podobne prezentacje


Reklamy Google