Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Marketing elektroniczny w turystyce

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Marketing elektroniczny w turystyce"— Zapis prezentacji:

1 Marketing elektroniczny w turystyce
Ireneusz Czarnowski

2 Agenda Biznes elektroniczny Handel elektroniczny
Marketing elektroniczny Promocja turystyki Na Kaszubskiej Drodze

3 Biznes elektroniczny obejmuje wszelkie przejawy komercyjnego wykorzystania ICT (Information and communication technologies) komponenty biznesu elektronicznego e-commerce szeroko pojętą komunikację e-services (wsparcie w biznesie)

4 Za dla biznesu elektronicznego
niski koszt redukcja kosztów - ominięcie pośredników, czyli niski koszt reklamy i promocji elastyczność – możliwość ciągłej i natychmiastowej aktualizacji oferty dokładne i pełne informowanie o ofercie biznesowej dostęp do nowych klientów przyspieszenie procesów biznesowych

5 Handel elektroniczny handel on-line, e-commerce - to sprzedaż towarów, usług i informacji

6 Marketing elektroniczny
to wykorzystywanie Internetu do celów promocji usług oraz pozyskiwania nowych klientów reklama on-line dostępna 24 godziny na dobę

7 Cele marketingu elektronicznego w praktyce
budowanie świadomości istnienia produktu i usługi w umysłach potencjalnych odbiorców narzędziami elektronicznymi dążenie do eskalacji sprzedaży nie tylko przez Internet stymulowanie użytkowników do cyklicznych odwiedzin ośrodka WWW

8 Przejawy marketingu elektronicznego w praktyce
witryny, strony internetowe funkcje strony – informowanie o ofercie, rezerwacja,.. uruchomienie – dostępność, łatwa domena, pozycjonowanie funkcjonalność – poprzez jakie mechanizmy eksponowana jest informacja, rezerwacja jakość – wiarygodność, pełność informacji aktualność – na ile informacja jest aktualna mailing przesyłanie oferty , informowanie o zmianie oferty, przypominanie, akcja lojalnościowa reklama sponsorowana linki sponsorowane, reklama sponsorowana

9 Dostęp do funkcji marketingu elektronicznego
konto, serwer, domena, realizacja outsourcing emitenci (komercyjni) reklamy bazy informacji turystycznej reklama sponsorowana kompromis i inne oferty

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20 Promocja turystyki Na Kaszubskiej Drodze
Propozycja Wspólna platforma informacyjna Wspólna polityka marketingu elektronicznego Wsparcie marketingu elektronicznego Kreowanie marki Pytania Zakres Kompetencje

21 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Marketing elektroniczny w turystyce"

Podobne prezentacje


Reklamy Google