Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabryjel Cukierski Został zmieniony 10 lat temu
1
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW
2
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Po zapisaniu w symulacji drużyn, możemy przygotować nową grę.
3
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Wprowadź nową grę.
4
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Zanim ustalisz parametry gry, dodaj do niej drużyny.
5
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Zaznacz drużyny, które chcesz dołączyć do gry. Można dołączyć maksymalnie 8 drużyn. Zatwierdź wybór przyciskiem Add Player(s). Gracze w danej chwili mogą być zalogowani do gry (On line) lub nie (Not Online).
6
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Wykaz drużyn dodanych do gry. Można także usunąć drużynę z gry – Remove Informacja o dostępności drużyny.
7
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Nadanie nazwy grze np. Klasa Titanów zamiast Game 400687. Ustalenie ilości grających drużyn. Jeśli dodałeś do gry 5 drużyn i zaznaczysz 8 graczy – komputer dołączy do gry 3 drużyny komputerowe. Możesz wybrać poziom gry dla komputera. Możesz ustalić minimalną cenę w danej grze.
8
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Wybierz rodzaj scenariusza.
9
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Wybrano wszystkie decyzje dostępne w grze: Price – cena, Production – wielkość produkcji. Marketing - wydatki na marketing, Capital Investment – wydatki na inwestycje, R&D – wydatki na badania i rozwój, Charitable Giving – działalność charytatywna, Marketing Plan Detail – przeznaczenie wydatków marketingowych, R&D Plan Details – rezultaty wydatków na Badania i Rozwój.
10
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Ustal ilość etapów gry.
11
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Zdecyduj o sposobie zamykania etapów gry: automatycznie po 5 min utach, godzinie, dniu lub tygodniu, automatycznie, gdy wszystkie drużyny podejmą decyzje, osobiście przez prowadzącego grę.
12
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Save – zatwierdza przyjęte ustawienia.
13
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Start Now rozpoczyna utworzoną grę.
14
Z A R Z Ą D Z A N I E F I R M Ą PRZYGOTOWANIE GRY DLA UCZNIÓW Po zakończeniu grę można usunąć – Delete. Równocześnie można utworzyć nieograniczoną liczbę gier – New Game.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.