Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEmeryk Orliński Został zmieniony 11 lat temu
1
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
Warszawa, r.
2
Zarząd Dzielnicy i dane adresowe
Burmistrz Grzegorz Zawistowski Adres ratusza ul. Kondratowicza Warszawa Dane kontaktowe Godziny otwarcia: 8.00 – 16.00 W poniedziałki stanowiska obsługi bezpośredniej do 18.00 Warszawa, r.
3
Krótka charakterystyka Dzielnicy
Targówek jest jedną z większych warszawskich dzielnic: zajmuje powierzchnię 24,37 km² (ok. 5% powierzchni Warszawy) i liczy ponad 123 tysiące mieszkańców. Wyróżnić można podział na 2 części: mieszkaniową (Bródno, Targówek Mieszkaniowy i Zacisze) oraz przemysłową (Targówek Fabryczny). Około 30% powierzchni dzielnicy zajmują tereny zielone, m.in. Lasek Bródnowski, Park Bródnowski i Park Wiecha oraz liczne ogródki działkowe we wschodniej części dzielnicy. Do 1951 roku miejscowość była siedzibą gminy Bródno. Przed 1994 rokiem tereny obecnej dzielnicy Targówek należały do dzielnicy Praga Północ. W wyniku przeprowadzonej w 1994 roku reformy administracyjnej powstała gmina Targówek, która istniała do roku 2002, po czym została przekształcona w dzielnicę. Warszawa, r.
4
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
WOM-y zostały utworzone we wszystkich warszawskich dzielnicach w celu: ujednolicenia standardów obsługi mieszkańców w całym mieście powierzenia bezpośredniej współpracy z interesantami urzędnikom specjalnie do tego przygotowanym. wprowadzenia zasady rozdzielenia urzędników przyjmujących wnioski od rozpatrujących sprawy w komórkach merytorycznych zapewnienia maksymalnej bezstronności przy podejmowaniu decyzji uczynienia pobytu mieszkańca w urzędzie przyjemniejszym i bardziej komfortowym Wydział Obsługi Mieszkańców na Targówku był jednym z pierwszych w Warszawie. Na naszych doświadczeniach uczyli się inni. Warszawa, r.
5
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
WOM w Urzędzie Dzielnicy Targówek składa się z dwóch referatów: Referatu Obsługi Bezpośredniej Referatu Kancelaryjnego Klienci Urzędu spotykają się w zasadzie jedynie z pracownikami Referatu Obsługi Bezpośredniej Warszawa, r.
6
Zadania Referatu Kancelaryjnego WOM
Nadzór nad elektronicznym obiegiem korespondencji poprzez: - stosowanie systemu SignUM przez wszystkich pracowników Urzędu Dzielnicy - odbiór korespondencji z Kancelarii przez tzw. ladę - Sygnowanie korespondencji kodem kreskowym Wyszukiwanie i ustalanie miejsca zatrzymania się pisma Obsługa korespondencji przesyłanej w wersji ePUAP Warszawa, r.
7
Zadania Referatu Obsługi Bezpośredniej WOM
przyjmowanie i weryfikacja pism od interesantów, udzielanie im informacji oraz wydawanie dokumentów przyjmowanie skarg i wniosków rejestracja spraw w elektronicznym systemie ewidencyjnym udostępnianie odpowiednich formularzy i wzorów dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu przesyłanie spraw do realizacji komórkom właściwym merytorycznie przyjmowanie wniosków o udostępnianie informacji publicznej. Warszawa, r.
8
Urząd Dzielnicy Targówek oferuje swym klientom szereg udogodnień, m.in. bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, zarówno w budynku Urzędu Dzielnicy, jak i w Parku Bródnowskim oraz w Parku Wiecha Warszawa, r.
9
Jako jedna z pierwszych dzielnic wdrożyliśmy USTAWĘ O JĘZYKU MIGOWYM I INNYCH ŚRODKACJ POROZUMIEWANIA SIĘ W Wydziale Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek funkcjonuje działający na zasadzie telekonferencji system symultanicznego tłumaczenia języka migowego Warszawa, r.
10
W Urzędzie Dzielnicy Targówek nie ma barier komunikacyjnych, a obsługa osób niepełnosprawnych nie stanowi problemu Warszawa, r.
11
Warszawa, r.
12
Urząd Dzielnicy Targówek jest przyjazny dla rodziców z dziećmi
Z tymi maleńkimi, i nieco większymi Warszawa, r.
13
W Wydziale Obsługi Mieszkańców na Targówku załatwiane są sprawy z zakresu:
geodezji i katastru architektury i budownictwa gospodarki nieruchomościami infrastruktury i drogownictwa ochrony środowiska kultury i edukacji spraw lokalowych dodatków mieszkaniowych Również w pozostałych sprawach, w których załatwianiu Wydział Obsługi Mieszkańców nie pośredniczy, każdy interesant otrzyma wyczerpującą informację i pomoc Warszawa, r.
14
ABC załatwiania spraw w Urzędzie
Po wejściu do Urzędu skieruj się do PUNKTU INFORMACYJNEGO Otrzymasz w nim : informację o niezbędnych dokumentach i opłatach druki formularzy wszelkie dodatkowe informacje pomocne przy załatwiania sprawy Przed wizytą w Urzędzie zawsze możesz samodzielnie pobrać odpowiednie formularze i uzyskać niezbędne informacje na korzystając z Internetu: Warszawa, r.
15
ABC załatwiania spraw w Urzędzie
Do dyspozycji interesantów jest również infomat i karty informacyjne Warszawa, r.
16
ABC załatwiania spraw w Urzędzie
Po wypełnieniu niezbędnych formularzy pobierz właściwy numerek i oczekuj na przywołanie do stanowiska obsługi. Pracownicy Urzędu dokładają wszelkich starań, by Twoje oczekiwanie było jak najkrótsze Warszawa, r.
17
ABC załatwiania spraw w Urzędzie
Po wyświetleniu numeru swojego biletu podejdź do stanowiska i załatw sprawę. Warszawa, r.
18
ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać?
Pracownikom Wydziału Obsługi Mieszkańców zależy, by Twoja sprawa została załatwiona szybko i po Twojej myśli. Jeśli zwracają uwagę na jakieś braki we wniosku lub w załącznikach, robią to tylko w Twoim interesie. To nie oni rozpatrują sprawy i podejmują decyzje. Ich ambicją jest, by rozstrzygnięcie wydziału merytorycznego było takie, jakiego sobie życzysz. Pracownicy WOM są Twoimi adwokatami wobec reszty Urzędu. Warszawa, r.
19
ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać?
Szanuj swój czas! Oferujemy możliwość zaplanowania wizyty w Urzędzie z wyprzedzeniem, na konkretny dzień i godzinę. Wystarczy zatelefonować pod numer: lub osobiście zarezerwować termin w punkcie informacyjnym. Numerki osób umówionych oznaczone są literą X i wyświetlane jako pierwsze po umówionej godzinie. Warszawa, r.
20
ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać?
Idąc do Urzędu nie zapomnij zabrać dokumentu tożsamości - w większości przypadków jest on niezbędny. Postaraj się zawczasu zapoznać z Kartami Informacyjnymi dostępnymi tu: Staraj się odwiedzać Urząd możliwie wcześnie - nie chcemy, by zabrakło czasu na załatwienie Twojej sprawy. W poniedziałki stanowiska obsługi bezpośredniej pełnią dyżur do 18.00, jednak ruch interesantów w Urzędzie jest ponad dwukrotnie większy, niż w pozostałe dni tygodnia. Odwiedzaj nas bez obaw - Urząd nie jest taki straszny, a nasi pracownicy chętnie Ci pomogą. Warszawa, r.
21
Warszawa, r.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.