Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ"— Zapis prezentacji:

1 Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
Warszawa, r.

2 Serdecznie zapraszamy!
Burmistrz: Piotr Zalewski Adres: ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, Warszawa Kontakt: tel.: , fax: 22 59 00 004, Godziny otwarcia: poniedziałek: godz – 18.00 wtorek – piątek: 8.00 – 16.00 Warszawa, r.

3 Jaka jest Praga-Północ?
Niepowtarzalna, intrygująca, autentyczna. W umiejętny sposób łącząca tradycję i nowoczesność. Prawdziwy kawałek przedwojennego miasta. Dzielnica pełna skrajności i kontrastów. Jedyne miejsce w Warszawie, gdzie w tak dużym stopniu krzyżują się religie i kultury. Otwarta na innych skupia artystów, animatorów kultury, przyciąga inwestorów. Porównywana do dzielnic Berlina, Londynu czy Manchesteru Praga-Północ sprawia, że mieszkańcy ją kochają a turyści do niej wracają. Warszawa, r.

4 wygoda szybkość komunikatywność skuteczność
Łatwy dostęp do urzędowych informacji: wygoda szybkość komunikatywność skuteczność Warszawa, r.

5 Przyjazny Urząd Dzielnicy Praga-Północ - udogodnienia dla każdego:
Warszawa, r.

6 Nowoczesność i wygoda Warszawa, 11.10.2012 r. przewijak dla niemowląt
niekrępujący pokój dla karmiących matek kącik zabaw dla dzieci udogodnienia dla niepełnosprawnych (nagroda w konkursie WARSZAWA BEZ BARIER) profesjonalna pomoc dla głuchoniemych obsługa osób starszych poza kolejnością dostępność wody pitnej na sali aktualności wyświetlane na telebimie wystawy prac praskich artystów uatrakcyjniające przestrzeń WI-FI Warszawa, r.

7 Coraz krótszy czas obsługi Interesanta!
dobra nawigacja porządek szybkość obsługi wszystkie wnioski przyjmowane są na parterze Urzędu system numerkowy i czytelne oznakowanie zwiększają komfort Interesantów Warszawa, r.

8 Rosnąca liczba przyjętych i załatwionych spraw!
elastyczność efektywność dostosowanie do potrzeb Warszawa, r.

9 Przyjaźni, kompetentni urzędnicy = doinformowani Interesanci
wstępna weryfikacja wniosków przez pracowników punktu informacyjnego łatwo dostępne wzory druków przejrzysta nawigacja po sali: plan WOM przy wejściu, oznakowania na podłodze jeden numerek = załatwienie sprawy + ewentualne opłaty w kasie Warszawa, r.

10 Kompleksowość obsługi Elastyczna reakcja na potrzeby Interesantów
możliwość umówienia się na wizytę z miesięcznym wyprzedzeniem: osobiście, telefonicznie, przez pocztę elektroniczną lub Q-Calender Internet SMS-owe powiadomienia o odbiorze gotowych dokumentów zmieniająca się liczba stanowisk, wszechstronnie wyszkolona kadra zdolna kompleksowo obsłużyć Interesanta największa w Warszawie liczba stanowisk (cztery) przyjmujących wnioski związane ze świadczeniami rodzinnymi i alimentacyjnymi (11,5 tys. Interesantów rocznie) możliwość skorzystania z bufetu na terenie Urzędu dostępna Galeria Konferencyjna z interesującymi wystawami Warszawa, r.

11 Dlaczego jesteśmy najlepsi?
ani jednej skargi od 2007 roku! czterokrotnie na podium w konkursie WOM jako jedyni w Warszawie! wyjątkowe udogodnienia odpowiadające na potrzeby Interesantów! wszechstronnie wyszkolona kadra! nowoczesne metody i narzędzia pracy! doskonałe warunki dla Interesantów! atrakcyjnie zaaranżowana przestrzeń! Warszawa, r.

12 Warszawa, r. Autor: Paulina Dmitruk


Pobierz ppt "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ"

Podobne prezentacje


Reklamy Google