Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDanuta Gonera Został zmieniony 11 lat temu
1
10-LECIE INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA Wsparcie PR
Warszawa, 12 lutego 2010 Zespół nr 4
2
Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet
3
Zadanie Opracowanie strategii wspierającej 10-lecie Instytutu Adama Mickiewicza (IAM) Przygotowanie programu kampanii skierowanej do zdefiniowanych grup docelowych Nagłośnienie działalności IAM w mediach
4
Cel projektu Poinformowanie o 10-leciu IAM poprzez zwrócenie uwagi na działalność Instytutu, dzięki której polska kultura wzbudza zainteresowanie na świecie Zyskanie przychylności decydentów i potencjalnych sponsorów dla działalności IAM Zaangażowanie społeczeństwa w działania na rzecz promowania polskiej kultury na świecie
5
Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet
6
Grupy docelowe Politycy Sponsorzy Media Społeczeństwo
media opiniotwórcze media lifestyle prasa codzienna programy informacyjne programy kulturalne mieszkańcy polskich miast wykształcenie średnie + aktywny udział w życiu społecznym
7
Czego chcemy uniknąć… Powielania stereotypów polskiej kultury
Nienowoczesnej tradycji Kojarzenia polskiej kultury tylko z Chopinem Informowania Racjonalnej bierności
8
Chcemy pokazać, że… Polska kultura wzbudza zainteresowanie
Polska kultura nie jest przaśna Polska kultura to nie tylko pojedyncze nazwiska
9
Co chcemy osiągnąć… Zainteresowanie Emocjonalne zaangażowanie
10
HASŁO KAMPANII O! POLSKA KULTURA!
11
Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet
12
Program Kampania teaserowa: „Nie ignoruj Polskiej Kultury!”
Ambasadorzy Polskiej Kultury: „Oni nie ignorują!” Świat patrzy: „O! Polska Kultura!” List poparcia: „Ja też jestem za!”
13
Nie ignoruj Polskiej Kultury!
Przygotowanie materiałów wizualnych opartych na koncepcji znaków drogowych Na znakach umieszczone hasło: STOP! Nie ignoruj Polskiej Kultury! Inicjatywa skierowana do decydentów Znaki zostają ustawione w miejscach uczęszczanych przez parlamentarzystów, ministrów, eurodeputowanych, ludzi biznesu, liderów opinii Okolice Sejmu i biur poselskich W pobliżu ministerstw, Kancelarii Premiera, Kancelarii Prezydenta Przy siedzibach BCC, PKPP Lewiatan, itp.
14
Oni nie ignorują! (1) Zaangażowanie popularnych osób i trendsetterów w działania odmieniające wizerunek polskiej kultury wśród Polaków Kuba Wojewódzki Kinga Rusin Piotr Najsztub, itp. Przygotowanie koszulek specjalnie zaprojektowanych przez młodych, rozpoznawalnych na świecie polskich artystów Wilhelm Sasnal Mirosław Bałka Nergal Tomasz Bagiński, itp.
15
Oni nie ignorują! (2) Każdy projekt opatrzony intrygującym hasłem, nawiązującym do kampanii oraz logotypem IAM W pierwszej kolejności koszulki dystrybuowane wśród Ambasadorów Noszone są na wizji, podczas eventów i w miejscach publicznych Wygenerowanie WOM wokół akcji, wzbudzenie zaciekawienia i zainteresowania Szeroka dystrybucja koszulek (I Ty możesz być Ambasadorem Polskiej Kultury!) Sprzedaż poprzez stronę culture.pl Licytacja koszulek podpisanych przez autorów projektów i ambasadorów (TV, radio, media lifestylowe)
16
Oni nie ignorują! (3) Sesja zdjęciowa z udziałem Ambasadorów Polskiej Kultury Ambasadorzy ubrani w koszulki IAM Ze zdjęć powstaje jubileuszowy album IAM - półroczny kalendarz z zaznaczonymi wydarzeniami organizowanymi przez IAM na świecie i w Polsce Kalendarz dystrybuowany bezpośrednio do polityków, biznesmenów i liderów opinii Limitowana liczba kalendarzy również do wylicytowania na stronie i za pośrednictwem mediów
17
Świat patrzy: „O! Polska Kultura!” (1)
W nawiązaniu do 10 lat działalności IAM w 10 miastach na świecie, w centralnych punktach zostają ustawione ekrany transmitujące wybrane wydarzenia kulturalne w Polsce (m. in. wydarzenia współorganizowane przez IAM) Berlin, Buenos Aires, Johannesburg, Londyn, Los Angeles, Moskwa, Paryż, Szanghaj, Stambuł, Sydney Specjalna kamera przy każdej instalacji rejestruje zainteresowanie obserwatorów
18
Świat patrzy: „O! Polska Kultura!” (2)
Przekaz transmitowany jest do Warszawy (ewentualnie inne miasta w Polsce) i wyświetlany na podobnym ekranie umiejscowionym w ruchliwym miejscu W przekaz wpleciony jest film promujący IAM i mówiący o 10-leciu Na miejscu znajduje się również tablica informacyjna wyjaśniająca ideę projektu Możliwość zakupu koszulek IAM oraz podpisania listu poparcia dla jego działalności „Ja też jestem za!” Dzięki transmisji Polacy mogą na własne oczy się przekonać, jak duże zainteresowanie na świecie wzbudza polska kultura!
19
Ja też jestem za! List poparcia dostępny na stronie www.culture.pl
Każdy, kto podpisze list będzie miał możliwość zaprojektowania własnej koszulki IAM Udostępnienie loginu do specjalnej aplikacji Internauci mogą głosować na najlepszy projekt, który zostanie zrealizowany
20
Relacje medialne Bieżące kontakty z mediami mające na celu promocję jubileuszu Biuro prasowe Aranżowanie wywiadów z Ambasadorami Polskiej Kultury Licytacja koszulek w mediach Przygotowanie i dystrybucja materiałów wizualnych
21
Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet
22
Harmonogram 2010 PROJEKTOWANIE KOSZULEK - KONKURS ROZSTRZYGNIĘCIE
KALENDARZ – PRODUKCJA I DYSTRYBUCJA LISTA POPARCIA DZIAŁANIA ANGAŻUJĄCE AMBASADORÓW PRZYGOTOWANIE PROJEKTU TEASER (ZNAKI) INSTALACJE MULTIMEDIALNE KWIECIEŃ MAJ CZERWIEC LIPIEC SIERPIEŃ WRZESIEŃ PAŹDZIERNIK LISTOPAD GRUDZIEŃ KONTAKTY MEDIALNE PROMUJĄCE INICJATYWY
23
Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet
24
Budżet * Część funduszy pochodzi z licytacji koszulek i kalendarza.
ELEMENT PROJEKTU SPONSORZY ZAANGAŻOWANIE CHARYTATYWNE KOSZT IAM WSPÓŁPRACA Z AMBASADORAMI X PROJEKTY KOSZULEK PRODUKCJA KOSZULEK PRODUKCJA ZNAKÓW PLN PRODUKCJA KALENDARZA PROJEKCJE ZAGRANICĄ PLN PROJEKCJE W POLSCE DODATKOWE APLIKACJE NA STRONIE PLN KOSZTY OPERACYJNE PLN TOTAL N/A PLN* * Część funduszy pochodzi z licytacji koszulek i kalendarza.
25
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.