Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Poland-Singapore Joint Research Project
“Safety and Reliability of Complex Industrial Systems and Processes” Workshop in Singapore
2
ZASTOSOWANIA 1 Portowy system transportu paliwa
Baza Paliw w Dębogórzu jest zakładem przeznaczonym do odbioru ze statków, magazynowania i wysyłki drogą kolejową lub transportem samochodowym produktów naftowych (mediów), takich jak benzyna, olej napędowy oraz olej opałowy. Zadania te wykonują trzy części A, B i C Bazy, połączone rurociągowymi systemami transportowymi.
3
Rys. 1. Schemat portowego systemu transportu paliwa
4
Identyfikacja parametrów procesu eksploatacji
System ten jest eksploatowany w pięciu stanach eksploatacyjnych - w stanie eksploatacyjnym z1 Rys. 2. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z1
5
- w stanie eksploatacyjnym z2
Rys. 3. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z2
6
- w stanie eksploatacyjnym z3
Rys. 4. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z3
7
- w stanie eksploatacyjnym z4
Rys. 5. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z4
8
- w stanie eksploatacyjnym z5
Rys. 6. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z5
9
2 Portowy elewator zbożowy
Elewator zbożowy jest podstawowym obiektem Bałtyckiego Terminalu zbożowego Portu Gdynia przeznaczonym do obsługi eksportu i importu zboża. Podstawową funkcją elewatora jest załadunek wagonów zbożem.
10
W procesie załadunku uczestniczy system składający się z następujących podsystemów transportowych elewatora: S1 - poziome przenośniki taśmowe typu 1, S2 - pionowe podnośniki kubełkowe, S3 - poziome przenośniki taśmowe typu 2, S4 - przenośniki ślimakowe.
11
Identyfikacja parametrów procesu eksploatacji
System ten jest eksploatowany w trzech stanach eksploatacyjnych - w stanie eksploatacyjnym z1 Rys.7. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z1
12
Rys.8. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie
- w stanie eksploatacyjnym z2 Rys.8. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z2
13
Rys.9. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie
- w stanie eksploatacyjnym z3 Rys.9. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z3
14
3 Stena Baltica Ferry – technical system
16
an operation state z1: loading at Gdynia Port
17
unmooring operations at Gdynia Port
an operation state z2: unmooring operations at Gdynia Port
18
unloading at Gdynia Port.
and so on … an operation state z18: unloading at Gdynia Port.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.