Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGerwazy Andrzejczuk Został zmieniony 11 lat temu
1
Partner Barbarkowego Biegu Narciarskiego
Oferta sponsorska Partner Barbarkowego Biegu Narciarskiego Robert Mucha, Fundraiser TN Biegówki
2
Spis treści Towarzystwo Narciarskie „Biegówki”
Barbarkowy Bieg Narciarski Oferta sponsorska Materiały dodatkowe
3
Towarzystwo Narciarskie „Biegówki”
Towarzystwo Narciarskie „Biegówki” powstało w 2009 r. w Warszawie, skupia wielbicieli narciarstwa biegowego z całej Polski, zainteresowanych rekreacją, turystyką lub sportem amatorskim. Celem Towarzystwa jest popularyzacja biegówek jako sposobu na zdrowy tryb życia a także poprawa infrastruktury narciarskiej w Polsce. Realizowany od 2010 r. projekt "Stwórzmy razem 1000 tras" ma na celu organizowanie i utrzymywanie tras biegowych. Trasy są wykorzystywane do szkoleń narciarskich oraz do organizacji imprez rekreacyjnych i sportowych, wokół tras powstają społeczności. Towarzystwo współpracuje z organizacjami promującymi dyscypliny letnie, m.in. bieganie, rowery, turystykę górską i przyrodniczą, by środowisko biegaczy narciarskich było zintegrowane przez cały rok. Sezon 2010/2011 – główne osiągnięcia Powstanie 7 narciarskich tras biegowych w tym Toruń Barbarka oraz współorganizacja Barbarkowego Biegu 2011 Partnerstwo z Biegiem Piastów Kapitał ludzki: sprawny zarząd i grupa aktywnych członków Kapitał społeczny: wzrost liczby członków z 30 do 125, 450 odbiorców Newslettera, ~420 subskrybentów na facebook, partnerstwa z innymi organizacjami Wizerunek: rozpoznawalność na Mazowszu, w Bydgoszczy i w Toruniu oraz w branży Sezon 2011/2012 – plany Uruchomienie 37 zgłoszonych do kampanii tras oraz pozyskanie 13 kolejnych, stymulowanie budowy społeczności Uzyskanie statusu OPP (organizacji pożytku publicznego) oraz tworzenie kół (zmiany w statucie 19/11/2011) Ogólnopolskie działania wizerunkowe i integrujące narciarzy biegowych m.in. partnerstwo w 6 biegach rekreacyjnych, FIS World Snow Day – , program Pokonać Strach (praca z niewidomymi)
4
Babrarkowy Bieg Narciarski 2012
Organizator: TN Biegówki Data: niedziela 8 stycznia 2012 Miejsce: Szkoła Leśna na Barbarce Dystans: bieg krótki 3km, bieg długi 10km Limit liczby zawodników: 150, wpisowe 10CT - 10 zł Nagrody: upominki dla zwycięzców. Wśród uczestników będą rozlosowane 2 party nart Alpina/ TN Biegówki oraz drobniejsze nagrody rzeczowe Patronat medialny: Nowości, nabiegowkach.pl Partnerzy branżowi: Alpina, nartynadachu.pl Budżet imprezy: 8000 zł. W tym: Sędziowanie i ubezpieczenie wolontariuszy – 1000 zł Catering i punkt żywioniowy na trasie – 2800 zł Numery startowe, dyplomy i medale – 700 zł Promocja – 3000 zł (w przypadku wykupienia płatnego pakietu Nowości) Punkt medyczny – 500 zł Strona biegu: barbarkowybieg.pl Napisali o nas: nabiegowkach.pl
5
Partner Barbarkowego Biegu
Oferta sponsorska Świadczenie Partner Barbarkowego Biegu Logo na: - stronie biegu barbarkowybieg.pl - stronie biegu na facebook.com - stronie nartynadachu.pl - stronie szkola-lesna.torun.pl - zapowiedzi imprezy na tnbiegowki.pl oraz na sliderze na stronie tnbiegowki.pl - regulaminie zawodów: LINK TAK Logo i wzmianki o wsparciu w pakiecie patronackim Nowości: - 2 zapowiedzi biegu (w tym piątkowe wydanie, strony redakcyjne) - moduł z Partnerami 1/6 strony - relacja foto po biegu Logo na banerze w serwisie nabiegowkach.pl Materiały Partnera w pakiecie startowym dla zawodników Logo na numerach startowych TAK (4x8cm) Banery przy starcie i mecie TAK, 4mb Baner w biurze zawodów TAK, maks. 160x80cm Baner w miejscu dekoracji zawodników 2mb Flagi w miejsce dekoracji zawodników 4 Możliwość zaprezentowanie towarów i usług w strefie zawodników TAK (forma do uzgodnienia) Koszty Wpisowe 2 500 zł (1500 zł bez pakietu Nowości) Dostarczenie materiałów marketingowych do pakietów startowych Dostarczenie banerów i flag Prezentacja towarów i usług w strefie zawodników na własny koszt Liczba Partnerów Biegu 3
6
Materiały dodatkowe
7
Nagroda główna
8
Potencjał wizerunkowy rekreacyjnego narciarstwa biegowego
Narciarstwo biegowe = Justyna Kowalczyk oglądalność TV: Vancouver 2010 – 7,2 mln widzów a w nadchodzącym sezonie: Rekreacyjne narciarstwo biegowe popularność samej dyscypliny moda na zdrowy aktywny tryb życia brak alternatyw w sezonie zimowym
9
Potencjał społecznościowy rekreacyjnego narciarstwa biegowego
Moda na aktywny tryb życia przekłada się na rosnąca popularność biegów długodystansowych, maratonów rowerowych, a w sezonie zimowym również biegówek Wspólne treningi i starty w zawodach sprzyjają budowie społeczności w przypadku biegówek dochodzi to tego element zabiegania o miejsce do uprawiania tej dyscypliny, co dodatkowo integruje społeczność Dojrzałe społeczności posiadają efektywne kanały komunikacji – firmy, które mają dostęp do takiego kanału, a w międzyczasie zbudowały wizerunek solidnego partnera np. poprzez wsparcie dla danej społeczności, cieszą się niskim kosztem dotarcia swojego przekazu marketingowego do jej członków. Patrz: TN Biegówki ma misję budowania społeczności osób uprawiających rekreacyjnie narciarstwo biegowe. Głównym narzędziem w tej misji jest obecnie kampania „Stwórzmy razem 1000 tras”
10
Kampania „Stwórzmy razem 1000 tras” - podstawowe informacje
Kampania jest realizowana od listopada 2010 r., Jej celem jest: organizacja rekreacyjnych tras biegowych przez członków TNB (model społeczny) wspieranie organizacji rekreacyjnych tras biegowych przez partnerów: firmy oraz instytucje samorządowe (model patronacki) Powstałe trasy są na ogół dostępne bezpłatnie dla wszystkich biegaczy, odbywają się na nich szkolenia oraz imprezy rekreacyjne i sportowe. Do tej pory powstało 27 tras, 10 jest w przygotowaniu. Jest również kilkanaście nowych zgłoszeń, do końca sezonu 2011/2012 może powstać ich do 50, minimum 1 w każdym województwie.
11
Oferta sponsorska TN Biegówki - Partner Główny - Partner Kampanii 1000 tras - Partner Branżowy
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem oferty sponsorskiej prosimy o kontakt z naszym Fundraiserem: Robert Mucha Fundraiser TN Biegówki
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.