Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałIwona Surmiak Został zmieniony 10 lat temu
1
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, 19-22 stycznia 2010 roku
2
CZYM SĄ TARGI ? narzędzie marketingu bezpośredniego platforma komunikacji osobistej i bezpośredniej najlepszy instrument promocji na rynku B2B oraz B2C doskonałe miejsce, gdzie można zapoznać się z ofertą rynkową całego sektora gospodarki w jednym czasie i jednym miejscu
3
JAKIE KORZYŚCI DAJE UCZESTNICTWO W TARGACH? zmniejszenie kosztów dotarcia do klientów* zwiększenie sprzedaży po targach prezentacja nowości na targach jako pretesting przed wprowadzeniem produktu na rynek szybki i niezawodny sposób dotarcia do jak największej liczby fachowców * wg badań Centrexu * wg badań Centrexu
4
MTP – LIDER PRZEMYSŁU WYSTAWIENNICZEGO W POLSCE MTP organizują ponad 80 wyspecjalizowanych wydarzeń targowych dla ponad 100 sektorów rynku W wydarzeniach organizowanych przez MTP bierze udział około 12 500 wystawców rocznie, w tym około 3 500 firm zagranicznych z 64 krajów świata 75% wystawców – to firmy z UE MTP goszczą 345 000 zwiedzających z 82 krajów świata
5
TARGI W POLSCE Ranking organizatorów targów wg powierzchni targowej netto * Raport Targi w Polsce – Polska Izba Przemysłu Targowego– dane za 2007r
6
TARGI W POLSCE Ranking organizatorów targów wg liczby wystawców * Raport Targi w Polsce – Polska Izba Przemysłu Targowego– dane za 2007r
7
TARGI W POLSCE Ranking organizatorów targów wg liczby zagranicznych wystawców * Raport Targi w Polsce – Polska Izba Przemysłu Targowego– dane za 2007r
8
JAKIE KORZYŚCI DAJE UCZESTNICTWO W TARGACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ MTP? możliwość kompleksowego poznania polskiego przemysłu możliwość kompleksowego poznania polskiego przemysłu najlepsze miejsce do zaistnienia na polskim rynku oraz nawiązania kontaktów handlowych z producentami, hurtownikami oraz odbiorcami indywidualnymi najlepsze miejsce do zaistnienia na polskim rynku oraz nawiązania kontaktów handlowych z producentami, hurtownikami oraz odbiorcami indywidualnymi szansa poznania dokładnego profilu gości targowych i ich zainteresowań dzięki rejestracji zwiedzających szansa poznania dokładnego profilu gości targowych i ich zainteresowań dzięki rejestracji zwiedzających
9
INFRASTRUKTURA MTP W LICZBACH - ponad 100 000 m² powierzchni ekspozycyjnej w 15 klimatyzowanych halach o maksymalnej wysokości 11 metrów - 35 000 m² łącznej powierzchni na przestrzeni otwartej - przestrzenne, nowoczesne hole wejściowe, spełniające wszystkie potrzeby wystawców i zwiedzających - pawilony zintegrowane łącznikami między budynkami
10
LOKALIZACJA TERENÓW MTP - centrum miasta, blisko dworca kolejowego - łatwy dostęp do tras wyjazdowych z Poznania - lotnisko Ławica – podróż z lotniska na teren MTP trwa najwyżej 20 min.
11
Fot. Maciej Kuszela
13
GLASS 2010: WYSTAWCY maszynyurządzenianarzędzia technologie i surowce usługi dla branży szklarskiej
14
GLASS 2010: ZWIEDZAJĄCY producenci okien, drzwi, elementów Wykończenia i wyposażenia wnętrz (np. schody), szyb, witraży wykonawcy zakłady szklarskie (szklarze) huty szkła konstruktorzy środowiska naukowe projektanci i architekci wnętrz
15
Międzynarodowe Targi Budownictwa BUDMA Targi Maszyn Budowlanych i Drogowych, Pojazdów oraz Sprzętu Budowlanego Bumasz Centrum Budownictwa Sportowego GLASS 2010: EFEKT SYNERGII
16
termin: od 19 do 22 stycznia 2010 roku dni targowe: wtorek – piątek GLASS 2010
17
pre-rejestracja wystawców: szybki kontakt z zespołem MTP po wypełnieniu formularza pre-rejestracji na stronie www targów rejestracja zwiedzających: wstęp tylko dla zarejestrowanych gości GLASS 2010 GLASS 2010
18
program hosted buyers i aranżowane rozmowy biznesowe bogaty program wydarzeń : wystawy, konferencje, seminaria GLASS 2010
19
Dziękuję Państwu za uwagę. ANNA PACZOS Dyrektor Projektu GLASS tel. 061, 869 25 15 lub tel. kom. 603 412 039 e-mail: anna.paczos@mtp.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.