Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi"— Zapis prezentacji:

1 Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
1 1

2 Dialogix Sp. z o.o. Email marketing Lead generation Newsletters
Adresy owe B-to-B CPL Adresy owe B-to-C platforma proszebardzo.pl Intencje kupującego Grupa targetowa Newsletters Badanie Oprogramowanie marketingu Co 2 miesiące badanie respondentów Pomysł Gromadzenie informacji Pełny serwis (projekt, zarządzanie, raport) Budowanie grup targetowych 2 2

3 E-mail marketing Jak dużo zależy od bazy e-mailowej Baza Dialogix
Wzbogacanie bazy Możliwości targetowania Nasze kampanie Wniosek 3 3

4 Jak dużo zależy od bazy e-mailowej Strategia Pomysł
Wypracowanie strategii Gromadzenie bazy danych i targetowanie Pomiar i analiza Stworzenie projektu AB Odpowiedzi Przeprowadzenie testu Wysyłka

5 Baza adresów e-mailowych to 40% sukcesu
Jak zbudowana jest baza adresów owych Czy jest odświeżana poprzez newsletter? Dlaczego ludzie rejestrują się do bazy? Newsletter /darmowa skrzynka pocztowa? Jak często używasz bazy adresów Opt-in? Czy profil jest aktualizowany? Czy respondenci mogą aktualizować swój profil? 5

6 Żródła Newslettery naszych partnerów sprawiają, że w naszej bazie znajdują się w większości adresy pierwsze w użyciu

7

8 Dialogix 1 baza wyjątkowych adresów owych typu Opt-in, z różnorodnych żródeł Kluczem do sukcesu jest adres owy Pozwolenie od użytkowników (Opt-in) Największe możliwości targetowania w Polsce Największa w Polsce baza B-to-B Zbalansowana częstotliwość ingu, zasada 1 w tygodniu Kompleksowa obsługa : doradztwo, projekt, zarządzanie 3 raporty: wysyłka, dostarczenie, otwarcia, kliknięcia po 1, 3 i 7 dniu 8

9 Aktualizacja danych Co 2 miesiące rejestracja uczestników ankiety
Aktualizacja na podstawie intencji zakupowych klienta

10

11

12

13

14 Znajdź grupę docelową Płeć Data urodzenia Miejsce zamieszkania
Wykształcenie Przychód Dzieci Zainteresowania Biznesowy lub prywatny adres owy Branża Tytuł zawodowy Wielkość firmy Posiadanie samochodu Tytuł zawodowy Wielkość firmy Operator sieci komórkowej Posiadanie ubezpieczenia Zainteresowanie zdrowiem Przewidywany termin, marka i model zakupu

15 Struktura naszej bazy 15

16

17

18

19

20

21

22

23 Jeszcze silniejsze budzenie potrzeby zakupu
Od teraz możliwość zmiany treści maila już po tym jak znajduje się w skrzynce adresata (np. odliczanie dni do końca promocji)

24

25 Dlaczego Dialogix? 1główna baza 6 milionów unikalnych adresów owych Najlepsze w Polsce żródło pozwalające podjąć dialog z konsumentem Równowaga w częstotliwości ingu, zasada 1 w tygodniu Kompleksowa obsługa : doradztwo, projekt, zarządzanie Doświadczenie i sukcesy w kampaniach dla firm z różnej branży, 25 25

26 26 26


Pobierz ppt "Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi"

Podobne prezentacje


Reklamy Google