Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZosia Styczyński Został zmieniony 11 lat temu
1
PROJECT KULKA
2
Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu
3
Cel projektu 1.Stworzyć rozpoznawalny produkt i markę 2. Zaistnieć na rynku gier komputerowych 3. Wydać produkt na jak największą ilość platform
4
Główne założenia Gra: arcade z gatunku puzzle/logic odbiorcą będą osoby w wieku powyżej 9 lat
5
Referencje Braid (Number None Inc.) World of Goo (2D Boy) Portal (Valve) Splosion Man (Twisted Pixel) Wspólne cechy: Jeden motyw przewodni Unikalny klimat Relaksująca rozgrywka
6
Pomysł Kulki jako pojedynczy i zbiorowy bohater gry Cała rozgrywka podporządkowana jest jednej prostej umiejętności Poruszanie się w świecie podlegającym podstawowym prawom fizyki Urozmaicenie gry przez dodatkowe rodzaje kulek Samodzielność rozgrywki Fabuła nadająca grze spójności
7
Platforma docelowa komputery klasy PC, konsole XBox 360, Playstation 3, Nintendo Wii handheldy iPhone/iPod Touch, PSP Metody dystrybucji: Portale z grami downloadable (np. Big Fish Games ) XBox live, PS Store, WiiWare AppStore, PSP (PS Store)
8
Framework architektura projektu nastawiona na łatwą przenośność zastosowanie gotowych rozwiązań biblioteki: Bullet, DirectX8, CEGUI, BASS użyte narzędzia: svn, blog, wiki środowiska: MS Visual Studio, Autodesk 3DS Max
9
Historia projektu październik 2009 - rozpoczęcie projektu (badanie rynku, pierwsze pomysły) listopad 2009 – rozpoczęcie projektu kulka (wybór bibliotek, narzędzi oraz implementacja) grudzień 2009 –pierwsze dema, krystalizacja formy styczeń 2010 – prototyp (menu + 2 kompletne levele) luty 2010 – poszukiwanie wydawcy, krystalizacja treści marzec… – tworzenie dalszych leveli, fabuły, rozpoczęcie prac nad edytorem poziomów
10
Milestone 1 Modularyzacja frameworka na: Silnik fizyczny Silnik graficzny Silnik dźwiękowy GUI Złożenie wszystkiego w całość
11
Milestone 2 Manager zasobów System animacji obiektów Edytor animacji grafiki Particle system Kontroler postaci
12
Wygląd Główne menu Level 1 Level 0
13
Milestone 3 Edytor leveli jako narzędzie wspomagające Efekty otoczenia: woda, grawitacja, etc. Paczka 10 leveli Nowe powerupy/typy kulek
14
Milestone 4 Forma przedstawienia fabuły Obiekty zniszczalne, obiekty sprężyste System nagradzania gracza Paczka 10 leveli Kolejne powerupy/typy kulek
15
Milestone 5 Paczka 10 leveli Ścieżka dźwiękowa Ułożenie leveli i fabuły w całość, Finalizacja UI Wersja Beta Testy
16
Milestone 6 Porting na inne systemy Balansowanie gry pod różne platformy Wersja RC
17
Zespół i tryb pracy W skład wchodzą: 3 programiści 1 artysta muzyczny 1 artysta grafik komputerowy (Praca zdalna)
18
Demonstracja prototypu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.