Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHenryk Żórawski Został zmieniony 10 lat temu
1
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki
2
Podstawowe założenia Gra w stylu Doodle Jumper (IPhone) Sterowanie przy pomocy akcelerometrów XNA Grafika 2D
3
Podział prac Krzystof: Projektant Obsługa urządzenia z akcelerometrem Programista Kamil: Programista Grafika i udźwiękowienie Tester
4
Urządzenie sterujące Telefon z wbudowanym akcelerometrem WiMote (?) Inne urządzenia (-) Komunikacja: BlueTooth (?) WiFi (AH)
5
Projekt (1)
6
Projekt (2)
7
Aktualny stan projektu
8
Plany Zmiana sterowania urządzeniem w menu Dodanie nowych przeciwników Dodanie informacji o sterowaniu i rozgrywce Sterowanie WIMotem (?) Animacje niestandardowe końca gry (?)
9
Użyte narzędzia Visual Studio 2010 z XNA Game Studio 4.0 Visual Studio 2010 z Windows Mobile SDK 6.5 Paint.NET Power Sound Editor Free SVN
10
Wykorzystane zasoby http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb200104.aspx http://www.freesound.org/ http://www.1001freefonts.com/ http://www.newgrounds.com/audio/
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.