Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabrjela Konarski Został zmieniony 11 lat temu
1
5 grudzień 2009 10 styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY
2
Cel projektu Promocja energooszczędnych sposobów oświetlenia przestrzeni publicznych i prywatnych, Edukacja ekologiczna, Promocja sztuki, Promocja marki Philips oraz sprzętu oświetleniowego produkowanego przez Philips, Promocja fotografowania iluminacji, Prezentacja różnorodnych sposobów wykorzystania światła dla celów: rehabilitacji, rozrywki i relaksacji, Kreowanie wizerunku Jeleniej Góry i rejonu Karkonoszy jako miejsca stosowania nowatorskich rozwiązań w zakresie oświetlenia i atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, Stworzenie w okresie zimowym nowego, atrakcyjnego produktu turystycznego,
3
Grupa docelowa Mieszkańcy i turyści odwiedzający Kotlinę Jeleniogórską, Architekci i projektanci oświetlenia zewnętrznego i iluminacji, Przedstawiciele władz samorządowych odpowiedzialni za oświetlenie przestrzeni publicznych, Studenci uczelni technicznych i artystycznych, Uczniowie szkół rzemiosł artystycznych, Gospodarstwa domowe
4
Realizacja Kultura, rozrywka - Koncerty muzyczne (muzyka poważna, elektroniczna, rozrywkowa) - Pokazy laserowe, konkurs i biennale fotograficzne,, Iluminacja,,. Happening :,, Mistrz Światła,, teatry ognia i światła, Nauka, Technika, Ekologia - Prezentacja najnowocześniejszych, ekologicznych technik oświetlania miejsc publicznych, w tym: ulic, architektury, parków, dominant, detali. - Promocja technologii LED.Warsztaty i seminaria dla architektów i elektryków. - Prezentacja metod leczenia światłem – światłoterapia ( pokazy i seminaria) Biznes - Prezentacja oferty handlowej energooszczędnych systemów oświetlenia miast i obiektów publicznych dla : przedstawicieli samorządów miast i gmin, architektów, inwestorów ( branża hotelarska), klientów indywidualnych. - Work-shop,,Światło w mieście z udziałem: architektów, instalatorów, handlowców.
5
Realizacja Organizacja konkursu na najciekawszą iluminację świąteczną w regionie, Konkurs dla studentów i uczniów na projekt i realizację iluminacji świątecznej, Festiwal Teatrów Ognia, Wielka Gala Polskich Potraw Wigilijnych, Candle Night – 21 grudzień 2009, Koncerty muzyczne ze światłem w roli głównej w obiektach zabytkowych i teatrach, Działania wspierające sprzedaż lamp energooszczędnych i sprzętu Philips z linii green line na terenie Kotliny Jeleniogórskiej
6
Partnerzy projektu : Władze samorządowe : - Samorządy miast: Jelenia Góra, Karpacz, Szklarska Poręba, -Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, -Związek Gmin Karkonoskich, Szkoły średnie i wyższe : Politechnika Wrocławska, ASP, licea plastyczne. Stowarzyszenia i organizacje zrzeszające architektów, fotografików oraz artystów i kucharzy, Instytucje kultury, Uzdrowisko Cieplice, Wsparcie medialne : - Polskie Radio Program III, - TVP, - Polska The Times, - media branżowe : oświetlenie, gastronomia.
7
Finansowanie Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Ministerstwo Sportu i Turystyki, PART, POT, Miasta uczestniczące w projekcie, Philips S.A. Polska Organizacja Turystyczna, Kooperanci i odbiorcy produktów Philips, Producenci i dostawcy żywności i artykułów oświetleniowych
8
Dziękujemy za uwagę: Robert Futerhendler Janusz Stańczyk Katarzyna Stańczyk Miłośnicy światła, sztuki i dobrej kuchni
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.