Pobierz prezentację
1
Gdańsk miastem wolności.
Produkty turystyczne a strategia marki Gdańsk Anna Zbierska, Dyrektor BPPM, UM w Gdańsku
2
O czym dziś nie opowiem? Jak powinien wyglądać folder turystyczny? Ile trzeba wydać pieniędzy, żeby odnieść sukces? Jakie gadżety zachwycają teraz turystów?
3
Od czego trzeba zacząć? TO, CO NAJWAŻNIEJSZE
4
miasto = marka
5
turystyka gospodarka kultura i sport dziedzictwo ludzie
6
Pytanie podstawowe Co chcemy osiągnąć?
7
BUDOWA SILNEJ, PRESTIŻOWEJ MARKI GDAŃSK NA RYNKU GLOBALNYM
8
ZWIĘKSZENIE LICZBY TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH GDAŃSK, ZWŁASZCZA POZA GŁÓWNYM SEZONEM TURYSTYCZNYM
9
Kogo chcielibyśmy gościć w Gdańsku?
Grupa docelowa
10
Co podkreślamy? Wyróżniki miasta
11
duch wolności imprezy kulturalne sportowe wydarzenia bursztyn
historia + przyszłość imprezy kulturalne duch wolności dziedzictwo historyczne sportowe wydarzenia bursztyn niezwykłe historie gdańszczan
12
O czym powinniśmy pamiętać wszyscy?
Podstawowe zasady
13
Do kogo kierujemy komunikat? W jaki sposób?
Co mówimy? Do kogo kierujemy komunikat? W jaki sposób?
14
SPÓJNOŚĆ WSPÓŁPRACA BENCHMARKING NOWE TECHNOLOGIE
15
Co robi Gdańsk? Przykłady działań
21
Wizyty studyjne
22
Targi turystyczne
25
Ciekawe pomysły
26
Podsumowanie 7 ZŁOTYCH ZASAD
27
1. działajmy spójnie 2. szukajmy wyróżników (USP) 3. współpracujmy 4
1. działajmy spójnie 2. szukajmy wyróżników (USP) 3. współpracujmy 4. pamiętajmy: nie zawsze „duże$ = duży efekt” 5. wykorzystujmy nowe technologie 6. angażujmy 7. obserwujmy innych
28
A wszystko to dla naszego Miasta. WYKORZYSTAJMY NASZE SZANSE!!!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.