Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Gdańsk miastem wolności.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Gdańsk miastem wolności."— Zapis prezentacji:

1 Gdańsk miastem wolności.
Produkty turystyczne a strategia marki Gdańsk Anna Zbierska, Dyrektor BPPM, UM w Gdańsku

2 O czym dziś nie opowiem? Jak powinien wyglądać folder turystyczny? Ile trzeba wydać pieniędzy, żeby odnieść sukces? Jakie gadżety zachwycają teraz turystów?

3 Od czego trzeba zacząć? TO, CO NAJWAŻNIEJSZE

4 miasto = marka

5 turystyka gospodarka kultura i sport dziedzictwo ludzie

6 Pytanie podstawowe Co chcemy osiągnąć?

7 BUDOWA SILNEJ, PRESTIŻOWEJ MARKI GDAŃSK NA RYNKU GLOBALNYM

8 ZWIĘKSZENIE LICZBY TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH GDAŃSK, ZWŁASZCZA POZA GŁÓWNYM SEZONEM TURYSTYCZNYM

9 Kogo chcielibyśmy gościć w Gdańsku?
Grupa docelowa

10 Co podkreślamy? Wyróżniki miasta

11 duch wolności imprezy kulturalne sportowe wydarzenia bursztyn
historia + przyszłość imprezy kulturalne duch wolności dziedzictwo historyczne sportowe wydarzenia bursztyn niezwykłe historie gdańszczan

12 O czym powinniśmy pamiętać wszyscy?
Podstawowe zasady

13 Do kogo kierujemy komunikat? W jaki sposób?
Co mówimy? Do kogo kierujemy komunikat? W jaki sposób?

14 SPÓJNOŚĆ WSPÓŁPRACA BENCHMARKING NOWE TECHNOLOGIE

15 Co robi Gdańsk? Przykłady działań

16

17

18

19

20

21 Wizyty studyjne

22 Targi turystyczne

23

24

25 Ciekawe pomysły

26 Podsumowanie 7 ZŁOTYCH ZASAD

27 1. działajmy spójnie 2. szukajmy wyróżników (USP) 3. współpracujmy 4
1. działajmy spójnie 2. szukajmy wyróżników (USP) 3. współpracujmy 4. pamiętajmy: nie zawsze „duże$ = duży efekt” 5. wykorzystujmy nowe technologie 6. angażujmy 7. obserwujmy innych

28 A wszystko to dla naszego Miasta. WYKORZYSTAJMY NASZE SZANSE!!!

29


Pobierz ppt "Gdańsk miastem wolności."

Podobne prezentacje


Reklamy Google