Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Procesy informacyjne w zarządzaniu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Procesy informacyjne w zarządzaniu"— Zapis prezentacji:

1 Procesy informacyjne w zarządzaniu

2 Zarządzanie relacjami z klientem
Struktura organizacyjna Odwzorowanie przepływu towarów i usług Procesy komunikacji z klientami Informacje o klientach

3 Struktura organizacyjna
Podział na jednostki organizacyjne Kierowanie Obsługa klientów Magazyn towarów, usług

4 Odwzorowanie przepływu towarów i usług
Tabela danych Klienci kupują towary i usługi o określonej wartości w sklepie, Za każdy towar lub usługę klient otrzymuje punkty promocyjne, Klient może zamówić transport do miasta zamieszkania

5 Procesy komunikacji z klientami
Formularz „transakcja zakupu”, który zawiera wszystkie pola tabeli „przepływ towarów i usług”, Kwerenda „suma punktów promocji”, Kwerenda „suma punktów promocji” ,która posiada parametr „klient”

6 Informacje o klientach
Informacja o klientach, którzy zakupili towary i usługi za które otrzymali punkty promocyjne w przedziale zadanym przez parametry [minimum] oraz [maksimum], co przedstawia formuła: [minimum] < punkty promocyjne < [maksimum] Informacje o klientach uporządkowane od największej wartości sprzedaży do najmniejszej


Pobierz ppt "Procesy informacyjne w zarządzaniu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google