Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHenryk Przygoda Został zmieniony 11 lat temu
1
1
2
Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej wielkości próby wynosi +/-3,1%, przy wiarygodności oszacowania równej 95%.
3
Podstawowe wyniki badania 3
4
Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 4
5
Do łask klientów wracają sklepy z obsługą sprzedawców 5
6
Zakupy coraz bardziej codzienne? 6
7
Coraz mniejsza podatność na standardowe akcje promocyjne 7
8
Wzrasta znaczenie niestandardowych, aktywnych form promocji 8
9
Osoby odpowiedzialne za zakup produktów spożywczych i codziennego użytku w gospodarstwie domowym 9
10
Liczba godzin przeznaczanych tygodniowo na dokonywanie zakupów Średnio: 2000 - 3,6 2005 - 3,3 2008 - 3,0 10
11
Dni w których zwyczajowo dokonywane są największe zakupy 11
12
Alokacja wydatków przeznaczanych na normalne zakupy w ciągu tygodnia 12
13
Znaczenie czynników warunkujących wybór miejsca dokonywania zakupów Średnie ocen Dla 85% decydujące lub ważneDla 83% decydujące lub ważne SKALA OCEN: [1] zupełnie nie ważne [2] mało ważne [3] ważne [4] decydujące 13
14
Preferencje i upodobania zakupowe
15
Upodobania i przyzwyczajenia zakupowe Polaków (odpowiedzi: zdecydowanie się zgadzam i raczej się zgadzam) 15
16
Akcje promocyjne, sklepy wielkopowierzchniowe
17
Wybrane efekty stosowania akcji promocyjnych 17
18
Ulubione formy akcji promocyjnych Średnie ocen SKALA OCEN: [1] bardzo nie lubię [5] bardzo lubię 18
19
Ulubione formy akcji promocyjnych (odpowiedzi: bardzo lubię i raczej lubię) 19
20
Poparcie dla rozwoju sieci supermarketów Źródło: Omnibus 1998 - 2010, Pentor. 20
21
Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 21
22
22
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.