Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?"— Zapis prezentacji:

1 W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?

2 2 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

3 3 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

4 4 … NIE gąszczu wynikającym z wielości produktów … O jakim gąszczu cen mówimy …

5 5 … gąszczu wynikającym z dostępności wielu wersji produktu…

6 6 O jakim gąszczu cen mówimy … … gąszczu wynikającym z dostępności wielu wersji produktu…

7 7 O jakim gąszczu cen mówimy … … gąszczu wynikającym z dostępności wielu wersji produktu…

8 8 O jakim gąszczu cen mówimy … … gąszczu wynikającym z dostępności wielu wersji produktu…

9 9 O jakim gąszczu cen mówimy … … gąszczu wynikającym z wielu opłat za korzystanie z produktu … bank

10 10 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

11 11 Główne pytanie badawcze Jak drogi może być skuter … = ???? zł

12 12 Case study zostało przygotowane na potrzeby Kongresu PTBRiO i nie odzwierciedla rzeczywistej sytuacji rynkowej Jak drogi może być skuter … 2009

13 13 Case study zostało przygotowane na potrzeby Kongresu PTBRiO i nie odzwierciedla rzeczywistej sytuacji rynkowej Jak drogi może być skuter … 2009 2010 Elastyczność cenowa: +/- 25%

14 14 Osoby zainteresowane uzyskaniem odpowiedzi, prosimy o kontakt, bardzo chętnie osobiście zaprezentujemy wszystkie szczegóły Jacek Dohnalik Marketing Science Centre Director tel. 22 565 10 17 jdohnalik@pentor.pl jdohnalik@pentor.pl Rafał Neska Associate Director tel. 22 565 12 42 rneska@pentor.pl Jak drogi może być skuter …

15 15 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

16 16 Główne pytanie badawcze Ceny których usług można podnieść (bez ryzyka utraty klientów) … = ??? zł bank

17 17 bank Case study zostało przygotowane na potrzeby Kongresu PTBRiO i nie odzwierciedla rzeczywistej sytuacji rynkowej Testowane usługi Wypłaty z bankomatów własnego banku Wypłaty z wszystkich bankomatów Euronet Wypłaty z wszystkich krajowych i zagranicznych bankomatów Przelewy internetowe Przelewy telefoniczne Zabezpieczenie przelewów internetowych za pomocą tokena Ubezpieczenie wypłaty gotówki z bankomatu Pakiet Assistance SMSy informujące o operacjach na koncie Każda z usług testowana z 2 lub 3 poziomami opłat W sumie testowano 25 poziomów cenowych Ceny których usług można podnieść …

18 18 Osoby zainteresowane uzyskaniem odpowiedzi, prosimy o kontakt, bardzo chętnie osobiście zaprezentujemy wszystkie szczegóły Jacek Dohnalik Marketing Science Centre Director tel. 22 565 10 17 jdohnalik@pentor.pl jdohnalik@pentor.pl Rafał Neska Associate Director tel. 22 565 12 42 rneska@pentor.pl Ceny których usług można podnieść …

19 19 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

20 20 Główne pytanie badawcze Jaka kombinacja cen maksymalizuje sprzedaż… = ???? zł

21 21 Case study zostało przygotowane na potrzeby Kongresu PTBRiO i nie odzwierciedla rzeczywistej sytuacji rynkowej Jaka kombinacja cen maksymalizuje sprzedaż… Testowana oferta Operatorzy -Telekomunikacja Polska oceniają wszyscy -Dialog, Multimedia, Netia, UPC ocena do 2 marek (wg preferencji) Ceny usług -Telefon stacjonarny -Internet stacjonarny -Internet mobilny -Płatna telewizja -Rabaty za korzystanie z większej l. usług

22 22 Osoby zainteresowane uzyskaniem odpowiedzi, prosimy o kontakt, bardzo chętnie osobiście zaprezentujemy wszystkie szczegóły Jacek Dohnalik Marketing Science Centre Director tel. 22 565 10 17 jdohnalik@pentor.pl jdohnalik@pentor.pl Rafał Neska Associate Director tel. 22 565 12 42 rneska@pentor.pl Jaka kombinacja cen maksymalizuje sprzedaż…

23 23 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

24 24 Czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

25 25 Czy jest jeden sposób dobry na wszystko? ACBCMaxDiffKonfigurator Menu-Based Choice: MBC Interaktywność (przyjazność wywiadu) ++-- Elastyczność narzędzia ++++++ Cena sumaryczna (oferta pakietowa) +++- Klika niezależnych wymiarów cenowych (konfigurator/ cennik) ++++++ Symulator +++-

26 26 Jacek Dohnalik Marketing Science Centre Director tel. 22 565 10 17 jdohnalik@pentor.pl jdohnalik@pentor.pl Rafał Neska Associate Director tel. 22 565 12 42 rneska@pentor.pl Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google