Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAleš Wąchała Został zmieniony 11 lat temu
1
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
2
agenda e-usługa a biznes społecznościowy. jak zarobić i ile stracić. 3 polskie przykłady.
3
e-usługa a biznes społecznościowy portale społecznościowe to wirtualne miejsca trzy światowe giganty: facebook, twitter, myspace główne cechy portalu społecznościowego: organizowania się sieci społecznych komunikacja, prezentacja, dzielenie się, networking
4
e-usługa a biznes społecznościowy jeden użytkownik wart jest do 10 zł / 10 $ główne wydatki to: ludzie, sprzęt, rozwój Modele monetyzacji płatne konta, płatne usługi, reklamy
5
przykład 1: Historia bezprecedensowego wzrostu wartość, strategia, przyszłość Społeczne i rynkowe zmiany wywołane przez naszą-klasę
6
historia sukcesu wartość, strategia, przyszłość społeczne i rynkowe zmiany wywołane przez przeznaczeni.pl przykład 2:
7
historia sukcesu wartość, strategia, przyszłość innowacyjne cechy serwisu przykład 3:
8
grupa docelowa: nastolatki społeczność i rozrywka innowacyjne cechy serwisu przykład: wirtualna ekonomia monetyzacja e-usługa Udostępnienie profilu w sieci, poprzez który użytkownicy publikują i wymieniają się treściami i usługami. Profil służy autoprezentacji i jest dowolnie personalizowany.
9
Jest jeszcze wiele miejsca dla nowych społeczności Jak na tym zarabiać? Rzecz do odkrycia… Ograniczeniem jest pomysłowość, wyobraźnia… technologia i pieniądze czekają… przyszłość
10
Michał Dyrda Dziękuję, michal.d@futuresimple.pl
11
Alexa.com
13
Google.com/trends
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.