Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nadchodzi czas profesjonalistów

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nadchodzi czas profesjonalistów"— Zapis prezentacji:

1 Nadchodzi czas profesjonalistów
IPO DAY BANKIER.PL Nadchodzi czas profesjonalistów Warszawa, 21 marca 2006 r.

2 Agenda Czym jest Bankier.pl? Rynki działania.
Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? Nasze mocne strony.

3 Agenda Czym jest Bankier.pl? Rynki działania.
Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? Nasze mocne strony.

4 Bankier.pl S.A. – lider wśród portali finansowych
Misja: Pomoc w podejmowaniu dobrych decyzji finansowych. INSTYTUCJE FINANSOWE KLIENCI INSYTUCJI FINANSOWYCH UŻYTKOWNICY BANKIER.PL REKLAMODAWCY Bankier.pl chce być czołowym, niezależnym medium i pośrednikiem finansowym w Polsce. Wykorzystując portal i kanały dystrybucji dla maksymalizacji zysków i przepływów pieniężnych z pośrednictwa pomiędzy użytkownikami a instytucjami finansowymi/reklamodawcami, spółka tworzy długoterminową wartości dla akcjonariuszy.

5 Bankier.pl S.A. – lider wśród portali finansowych
11,0 2,3 271 Gazetaprawna.pl 5 23,4 3,65 294 Infor.pl 4 4,1 2,11 432 Egospodarka.pl 3 13,5 7,21 672 Money.pl 2 18,4 12,47 721 Bankier.pl 1 Średni czas spędzony w serwisie (w min.) w XII.05 Liczba odsłon mln Liczba użytkowników (real users) w tys. Nazwa serwisu Lp. Źródło: Megapanel PBI/Gemius, użytkownicy i odsłony: średnia miesięczna za X-XII 05, czas: XII 05 Dynamiczny wzrost liczby użytkowników Użytkownicy Odsłony

6 Model działania Informacja Doradztwo
szybka i pewna informacja z renomowanych źródeł Doradztwo doradcy finansowi, infolinia, opinie ekspertów, poradniki, narzędzia i kalkulatory pomagające podejmować dobre decyzje finansowe Transakcja prosty i wygodny zakup produktów finansowych

7 Podział tematyczny portalu Bankier.pl
Wiadomości Najświeższe wiadomości gospodarcze i finansowe. Finanse osobiste Serwis dla klientów instytucji finansowych na temat produktów bankowych, ubezpieczeń, emerytur… Inwestowanie Serwis dla doświadczonych i początkujących inwestorów oferujący m.in. najświeższe informacje i komentarze z giełdy, rynku walutowego i funduszy, narzędzia finansowe i wiele więcej. Firma Serwis dla przedsiębiorców. Centrum Finansowe: Dostęp do ponad 100 ofert instytucji finansowych on-line.

8 Bankier.pl dla reklamodawców
Czołowy serwis internetowy w kategorii Biznes/Finanse/Prawo Dobrze sprofilowana, atrakcyjna dla reklamodawców grupa docelowa wysoki poziom cen dla reklamodawców Pełen zakres form reklamy internetowej do dyspozycji naszych klientów

9 Pośrednictwo finansowe: Kanały dystrybucji
Centrum Finansowe Instytucje finansowe System Partnerski SFINALIZOWANE TRANSAKCJE A P L I K C J E Internetowe Centrum Finansowe Doradztwo finansowe Off-line Call center

10 Centrum Finansowe W jednym miejscu:
ponad 100 produktów i usług finansowych, blisko 40 partnerskich instytucji finansowych. Uporządkowane w kategorie tematyczne m.in.: konta, lokaty, kredyty hipoteczne, samochodowe itp. Łatwe porównanie ofert i zamówienie on-line. Pomoc w wyborze najkorzystniejszej oferty (m.in. poradniki, konsultanci).

11 Programy partnerskie Programy oparte na modelu revenue sharing.
System Partnerski Unikalny program dla osób indywidualnych – osób indywidualnych i drobnych firm-pośredników, Ponad partnerów. Internetowe Centrum Finansowe Program dla partnerskich serwisów internetowych Ponad 20 partnerskich serwisów

12 Instytucje finansowe – klienci i dostawcy produktów Bankier.pl
JEDNOCZESNA REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, PROMOCYJNYCH i PR Logotypy najważniejszych partnerów Skuteczny i efektywny kosztowo kanał pozyskiwania klientów Precyzyjne dotarcie do osób poszukujących ofert finansowych Prezentacja informacji o produkcie w wiarygodnym, renomowanym serwisie finansowym

13 Agenda Rynki działania. Czym jest Bankier.pl?
Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? Nasze mocne strony.

14 Pośrednictwo finansowe NAJWAŻNIEJSZE ŹRÓDŁA PRZYCHODÓW:
Bankier.pl S.A. – rynki Media finansowe Pośrednictwo finansowe NAJWAŻNIEJSZE ŹRÓDŁA PRZYCHODÓW: Prowizje ze sprzedaży produktów finansowych Reklama

15 Wzrost rynku internetowego
Liczba internautów w Polsce Penetracja internetu w wybranych krajach 2,32 4,27 5,72 6,31 7,79 8,25 9,96 11,02 12,19 7,8% 14,4% 19,2% 21,2% 26,2% 27,7% 33,1% 37,0% 41,0% 0,00 2,00 4,00 6,00 8,00 10,00 12,00 14,00 2000 IVQ 2001 IVQ 2002 IVQ 2003 IVQ 2004 IVQ 2005 IVQ 2006 2007 2008 0,0% 5,0% 10,0% 15,0% 20,0% 25,0% 30,0% 35,0% 40,0% 45,0% 27,8 % Polska 38,7 % Hiszpania 47,0 % Czechy 49,8 % UE 59,0 % Niemcy 62,9 % Wielka Brytania 68,1 % USA 74,9 % Szwecja Odsetek całości populacji Kraj Źródło: SMG/KRC Net.Track Dane szacunkowe: CR Media Consulting SA Źródło: Internet World Stats, XII 2005 Penetracja internetu w Polsce – prognozy Liczba użytkowników internetu Liczba użytkowników internetu, prognoza Penetracja w populacji Źródło: Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna.

16 Wzrost wydatków na reklamę on-line
Wydatki na reklamę online w Europie Wydatki na reklamę online w USA 14 11 5,3% 4,3% 6,4% 2 000 4 000 6 000 8 000 10 000 12 000 14 000 16 000 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 0% 1% 2% 3% 4% 5% 6% 7% 1,5 2,4 4,3 7,2 6,5 6,2 8,5 Wydatki w mld EUR Wydatki w mld EUR, prognoza Udział w media mix Wydatki w mld USD Źródło: JupiterResearch Internet Advertising Model, 8.05 Wydatki w mld USD, prognoza Udział w media mix Źródło: Jack Myers Media Business Report 2006 Marketing and Advertising Spending Forecast

17 Wzrost wydatków na reklamę on-line
Wydatki na reklamę online w Polsce Wydatki w mln zł Udział w media mix Wydatki w mln zł, prognoza Źródło: CR Media Consulting S.A.

18 Wzrost rynku finansowego w Polsce
Udział pośredników w udzielanych kredytach hipotecznych 2005 – 15% 2009 – 30% Prognoza: Gazeta Prawna, Wartość udzielonych kredytów hipotecznych Wartość udzielonych kredytów hipotecznych, w mld zł Źródło: ZBP

19 Wzrost rynku finansowego w Polsce
Produkty finansowe z których produktów korzysta Pan(i) obecnie, w proc. Polska 7 państw UE: Francja, Niemcy, Holandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja i Wielka Brytania Źródło: Forrester’s Consumer Technolographics, European Study

20 Wzrost rynku internetowego
Zysk lub strata netto wybranych firm, w mln zł Interia.pl Travelplanet.pl Źródło: komunikaty spółek

21 Agenda Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów?
Czym jest Bankier.pl? Rynki działania. Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? Nasze mocne strony.

22 Pozyskiwanie użytkowników – alternatywa dla portali
Źródło: NetTrack SMG/KRC, uwaga: dla Gadu-Gadu od lipca 2005 zmieniono pytanie

23 Portale specjalistyczne vs horyzontalne
YAHOO! VS BANKRATE Ostatnie 12 miesięcy Yahoo! Bankrate.com Price/Earnings 23,5 74,4 Price/Sales 8,1 13,2 Price/Book value 5 12,2 Enterprise value/EBITDA 24,2 44,4 Źródło: Yahoo!Finance, 17 marca 2006 Ostatnie 5 lat Amerykańscy inwestorzy liczą na szybszy rozwój portali specjalistycznych!

24 Agenda Nasze mocne strony. Czym jest Bankier.pl? Rynki działania.
Dlaczego nadszedł czas dla profesjonalistów? Nasze mocne strony.

25 Kompetentny i profesjonalny Zarząd
Tomasz Jażdżyński – Prezes Zarządu Twórca i przez 5 lat Prezes Zarządu Interia.pl, którą w 2001 roku wprowadził na GPW Dyrektor Finansowy w Wirtualnej Polsce w okresie restrukturyzacji i dochodzenia do rentowności Absolwent Informatyki oraz Marketingu i Zarządzania AGH Piotr Wąsowski - Wiceprezes Zarządu Odpowiedzialny za rozwój i strategię medialną portalu Redaktor naczelny w Parkiet Media i Euromoney.pl Absolwent finansów SGH Joanna Kuzdak - Członek Zarządu Odpowiedzialna za sprzedaż reklamy i produktów finansowych, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Inteligo Financial Services Absolwentka Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.

26 Wsparcie doświadczonych akcjonariuszy
Akcjonariusze Bankier.pl S.A. to wiodące fundusze venture capital w zakresie nowoczesnych technologii: bmp AG (62%) MCI Management S.A. (38%) Wsparcie w zakresie: know-how, finansowania, wdrażania procesów zarządczych, budowy strategii partnerstw biznesowych Kurs akcji bmp AG na GPW ( ) Kurs akcji MCI Management S.A. na GPW ( )

27 Plany rozwoju rozwój nowych, atrakcyjnych serwisów informacyjnych i usługowych akwizycje specjalistycznych, niszowych portali wertykalnych dywersyfikacja kanałów dystrybucji, zarówno treści informacyjnych jak i produktów finansowych Umocnienie pozycji lidera w jednym z najzyskowniejszych sektorów internetu

28 www.bankier.pl, info@bankier.pl
Niniejsza informacja nie stanowi oferty nabycia papierów wartościowych i ma wyłącznie charakter promocyjny. Informacje o publicznej ofercie akcji zostaną opublikowane w prospekcie emisyjnym, który będzie dostępny na stronach internetowych Spółki pod adresem: Bankier.pl S.A. ul. Świdnicka 13, Wrocław tel. (71) ; fax. (71)


Pobierz ppt "Nadchodzi czas profesjonalistów"

Podobne prezentacje


Reklamy Google