Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDawid Famuła Został zmieniony 10 lat temu
2
Reklama mailingowa
3
Reklama mailingowa Reklama polegająca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy poczty elektronicznej.
4
Reklama mailingowa - eyetracking
5
Reklama mailingowa - eyetracking
6
Reklama mailingowa - eyetracking
8
Reklama mailingowa - eyetracking
9
Reklama mailingowa - eyetracking
Tekst i grafika Ilość kolumn Efekty związane z liczbami Długość wiadomości Ekspozycja logo Przyciski Postacie i twarze
10
Tekst i grafika
11
Ilość kolumn
12
Efekty związane z liczbami
13
Efekty związane z liczbami
14
Długość wiadomości
15
Ekspozycja logo
16
Ekspozycja logo
17
Przyciski
18
Wyniki badań EDISONDA Umieszczaj najważniejszy element w lewym górnym rogu Ważne treści umieszczaj nad złamaniem strony W przypadku dłuższych wiadomości, używaj ramek i zdjęć, aby zachęcać do dalszego przewijania Eksponuj logo w widocznym miejscu –najlepiej lewym, górnym rogu Liczby przykuwają uwagę Układ 2 kolumnowy jest efektywniejszy, niż jednokolumnowy jeśli chodzi o efektywność przykuwania i dzielenia uwagi Przyciski działają dobrze, gdy nie ma wokół nich innych elementów, przypominających elementy klikane
19
Wyniki badania GetResponse
Poziom zaawansowania marketingu wg branż
20
Reklama behawioralna
21
Reklama behawioralna Reklamy behawioralne, czyli w uproszczeniu bazowanie na analizie zachowań poszczególnych użytkowników Internetu.
22
Reklama behawioralna- Jak to działa?
23
Reklama behawioralna- Jak to działa?
Systemy emitujące reklamy behawioralne dostosowują reklamy w zależności od takich czynników, jak: - Rodzaj otwieranych stron WWW - Częstotliwość odwiedzania poszczególnych stron WWW - Wpisywane frazy w wyszukiwarkach - Dane lokalizacyjne
24
Reklama behawioralna
25
Dziękujemy za uwagę :)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.