Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWalenty Herok Został zmieniony 11 lat temu
1
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej
2
2 Źródło: Gartner 06.2011
3
3 ograniczenie czasowe wspomaga impulsywne zakupy
4
4 personalny odbiór oferty
5
5 kupony to content
6
6 34% konsumentów szuka kuponów przed zakupem Źródło: Quidco, 2012
7
7 wykorzystanie kuponów w sieci Tradedoubler w Europie
8
8 wykorzystanie kuponów w sieci Tradedoubler w Polsce liczba transakcji 0
9
9 branża RTV/AGD udział wydawców wykorzystujących kupony
10
10 Centrum Kuponów dla wydawców
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21 co dalej?
22
22 kupony na mobile
23
23 5,4 mld $ wartość mobilnych kuponów wykorzystanych w sieciach detalicznych na świecie w 2011 Źródło: Jupiter Research, 11.2011 43 mld $ prognozowana wartość mobilnych kuponów wykorzystanych w 2016
24
24
25
25 Case study 23% 46% DODATKOWA SPRZEDAŻ KONWERSJA
26
26 Aplikacja mobilna Quidco umożliwiała pobranie kuponu użytkownikom znajdującym się w pobliżu sklepów W ciągu miesiąca akcji testowej 2,000 osób z kuponami przyszło do sklepów, konwersja na sprzedaż 10% Case study
27
27 Pytania? TradeDoubler Sp. z o.o. ul. Piękna 28/34 00-547 Warszawa wojciech.kwiatkowski@tradedoubler.com
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.