Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska
E-angielski na UW Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska
2
proces przyswajania języka obcego
pisownia słownictwo fonetyka kultura struktury językowe psychologia
4
Czy języki obce są podatne na e-nauczanie?
5
Dlaczego e-lektoraty?
8
test poziomujący USOS HELP - DESK
zbudowany z dwóch części (1 - słowo pisane; 2 - użycie języka) pytania (liczba:70; typ:zamknięte) ułożone według wzrastającego stopnia trudności USOS HELP - DESK
9
Co zyskuje uniwersytet?
test poziomujący Co zyskuje student? Co zyskuje uniwersytet?
10
A1 – B2 kursy dodatkowe
11
kurs bazowy
12
kurs bazowy - typy zadań
13
kurs bazowy – możliwości e-platformy
rejestracja aktywności studenta (kiedy? co? jak długo?) dostosowywanie parametrów zadań do kompetencji i możliwości odbiorców czas informacja zwrotna (podstawowa, częściowa, pełna) liczba prób
14
kurs bazowy – komunikacja
jednostronna dwustronna
15
kurs bazowy – e-lektor jest będzie
standardowe szkolenie z użytkowania e-platformy podręcznik e-nauczyciela help – desk scenariusz zajęć stacjonarnych będzie internetowo – stacjonarny kurs dla potencjalnych e-lektorów podręcznik e-lektora
16
kurs bazowy – testowanie narzędzia
grupa sędziów kompetentnych kursy pilotażowe – 4 grupy (semestr 2006/2007) „Opracowanie programów nauczania do kształcenia na odległość na kierunku studiów wyższych INFORMATYKA” ciągłe….. ponad 1600
17
E-lektoraty - korzyści
18
www.COME.uw.edu.pl Dziękujemy
Obrazki:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.