Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJulitta Najda Został zmieniony 11 lat temu
1
PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia XI.2005 r.
2
PUBLIC RELATIONS, to po polsku mogłoby być :
wizerunkowiec, firmownik publicznik, sławik, rozgłośnik, reprezenter, zachwalec, zachwaler, firmochwał, splendornik, pozytywniak, koloryzator, relatywista, reputator, idealizator, lakiernik, estymopoplecznik, renomoplecznik, dobromów, profirmownik wg. „Gazeta Wyborcza”, MPIAS
3
Znajomość terminu „public relations" Podstawa: N=1000
Skojarzenia związane z pojęciem „public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
4
Demografia Podstawa: dot
Demografia Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268 Znajomość pojęcia PR wg wieku… …wg wykształcenia… …wg pozycji zawodowej
5
Istota działalności public relations Podstawa: dot
Istota działalności public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
6
Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot
Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
7
Kto najczęściej korzysta z usług osób lub firm zajmujących się public relations? Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
8
Skojarzenia z terminem „public relations" Podstawa: dot
Skojarzenia z terminem „public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268
9
Dziękujemy za uwagę.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.