Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r."— Zapis prezentacji:

1 PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia XI.2005 r.

2 PUBLIC RELATIONS, to po polsku mogłoby być :
wizerunkowiec, firmownik publicznik, sławik, rozgłośnik, reprezenter, zachwalec, zachwaler, firmochwał, splendornik, pozytywniak, koloryzator, relatywista, reputator, idealizator, lakiernik, estymopoplecznik, renomoplecznik, dobromów, profirmownik wg. „Gazeta Wyborcza”, MPIAS

3 Znajomość terminu „public relations" Podstawa: N=1000
Skojarzenia związane z pojęciem „public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

4 Demografia Podstawa: dot
Demografia Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268 Znajomość pojęcia PR wg wieku… …wg wykształcenia… …wg pozycji zawodowej

5 Istota działalności public relations Podstawa: dot
Istota działalności public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

6 Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot
Główne zadania osoby zajmującej się public relations Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

7 Kto najczęściej korzysta z usług osób lub firm zajmujących się public relations? Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

8 Skojarzenia z terminem „public relations" Podstawa: dot
Skojarzenia z terminem „public relations" Podstawa: dot. osób, które słyszały o public relations, N=268

9 Dziękujemy za uwagę.


Pobierz ppt "PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia 17-20.XI.2005 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google