Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBonifacy Piwowarczyk Został zmieniony 11 lat temu
1
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa
2
DLACZEGO MEBLE? Czym branża meblarska zasłużyła na udział w programie promocji polskiej gospodarki? photo: Ernest Wińczyk FURNITURE SYSTEM FOR THE POLISH PRESIDENCY OF THE EU COUNCIL 2011 BY TOMEK RYGALIK
3
Dane dla całej grupy 94 wg klasyfikacji HS (meble, lampy i oświetlenie domowe, prefabrykowane elementy budynków), dane wg ONZ za rok 2010 Zajmujemy wysokie miejsce w gronie światowych liderów eksportu
4
W kategoriach masy tylko Chiny eksportują więcej mebli od Polski Na podstawie danych Eurostat; *Prognoza B+R Studio
5
Wysokie saldo wymiany zagranicznej Dane za rok 2010 według sekcji CN, źródło: Rocznik statystyczny handlu zagranicznego 2011, GUS
6
Doskonały wynik eksportu w 2011 roku Na podstawie Eurostat, 2011* prognoza B+R Studio
7
ZAŁOŻENIA POIG 6.5 Marka polskiej gospodarki Elementy graficzne w dalszej części zaczerpnięte z dokumentacji Ministerstwa Gospodarki
8
Prace w Ministerstwie Gospodarki wciąż trwają Wizualizacja z dokumentacji Ministerstwa Gospodarki
9
Rozstrzygnięty przetarg na organizatora Branżowego Programu Promocji Mebli! Projekt będzie realizowało konsorcjum Międzynarodowe Targi Poznańskie I Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli Decyzja jest jeszcze nieprawomocna. Trwają prace nad przygotowaniem do podpisania umowy
10
Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A 3 x dwudniowe szkolenia o tematyce: opracowywanie strategii budowania marki na rynkach zagranicznych, marketing i handel zagraniczny bądź inne tematy związane z prowadzeniem przez przedsiębiorców branży meblarskiej działalności eksportowej na rynkach zagranicznych Zapewnione dodatkowo: noclegi i wyżywienie
11
Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A Misje gospodarcze 1 x misje gospodarcze do Rosji, Francji, Wielkiej Brytanii 2 x misje gospodarcze na Ukrainę W ramach misji Machmaking biznesowy Spotkania z organizacjami branżowymi Udział w targach lub konferencjach Transport lotniczy, nocleg, wyżywienie, tłumacz
12
Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A 2 x dofinansowanie udziału w targach zagranicznych 1)Imm Cologne – Międzynarodowe Targi Mebli i Wyposażenia Wnętrz (Kolonia, Niemcy) 2) Salon du Meble, (Paryż, Francja) 3) Interiors (Birmingham, Wielka Brytania) 4) MOW – Targi Mebli (Bad Salzuflen, Niemcy) 5) Meble – Międzynarodowe Targi Meblowe (Moska, Rosja) 6)KIFF – Targi Wyposażenia Wnętrz (Kijów, Ukraina).
13
Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A 1 x Wykonanie kompletu materiałów promocyjnych Dla biorących udział w targach: Stoisko min 50 mkw Zaprojektowanie i budowa stoisk Transport Rejestracja Tłumacz Ubezpieczenie Zakwaterowanie 2 przedstawicieli z firmy
14
Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A 3 x dofinansowanie udziału w targach krajowych 1)Meble Polska (Poznań, Polska) 2) Home Decor Targi Wnętrz (Poznań, Polska)
15
Promocja branży Komponent B Kampania reklamująca markę Meble Działania promujące towarzyszące targom 2x 3 dni - misje przyjazdowe kontrahentów 2x 3 dni - misje przyjazdowe dziennikarzy Jednodniowe konferencje: Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Rosja, Ukraina Znak graficzny, materiały i tablice promocyjne
16
Zasady udziału przedsiębiorców Konkurs aplikacji Udział w 14 z 27 działań Koszty ponoszą przedsiębiorcy, a 75% refunduje Ministerstwo Gospodarki Limit refundacji – poziom pomocy de mini mis 200 tys. euro na 3 lata.
17
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12.12.2011 Warszawa Wykonanie prezentacji B+R Studio
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.