Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok"— Zapis prezentacji:

1 Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok
„Elektroniczna karta miejska i publiczne punkty dostępu do Internetu w Mieście Rybnik” w ramach Rybnickiej Platformy Informacji Cyfrowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok

2 Elektroniczna Karta Miejska
Cele projektu wspieranie rozwoju regionu poprzez rozbudowę infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, wyrównanie dysproporcji w zakresie dostępu i wykorzystania Internetu, zwiększenie sprawności finansowej systemu komunikacji miejskiej

3 Elektroniczna Karta Miejska
Zakres projektu: Elektroniczna karta miejska jako nośnik podpisu elektronicznego, bilet okresowy, elektroniczna portmonetka. Wirtualne Biuro Urzędu Miasta – aplikacje on-line w UM Rybnika umożliwiające interaktywne wypełnianie wniosków, formularzy i składanie podpisu elektronicznego. Sieć Publicznych Punktów Dostępu do Internetu zapewniających obsługę karty miejskiej w aplikacjach Wirtualnego Biura

4 Elektroniczna Karta Miejska
Usługi realizowane przy użyciu karty: E-bilet: opłaty za przejazd miejskimi środkami transportu Opłaty za parkingi Opłaty za korzystanie z miejsc targowych Bilety wstępu w jednostkach rekreacyjnych MOSiR i CRiR Bushido Elektroniczny podpis

5 Elektroniczna Karta Miejska
E-Bilet Elementy składowe 77 podsystemów pokładowych 77 kasowników z drukarką 300 kasowników w autobusach Stanowisko personalizacji kart 6 punktów sprzedaży 10 czytników kontrolerskich Centrum obsługi Systemu w zajezdni Urządzenia GPS/GPRS/GSM kart

6 Elektroniczna Karta Miejska
E-Portmonetka Elementy składowe 19 czytników w parkometrach 3 przenośne czytniki dla obsługi na parkingach 7 przenośnych urządzeń dla inkasentów na targowiskach 2 czytniki – bilety wstępu

7 Elektroniczna Karta Miejska
Infomaty Lokalizacja w 4 obiektach zamkniętych : UM Rybnika Punkt Informacji Miejskiej Dom Handlowy Real MOSiR Kamień – obiekt hotelowy Funkcje Informacyjne Dostęp do Wirtualnego Biura Obsługa podpisu niekwalifikowanego E-portmonetka (np. opłata skarbowa)

8 Elektroniczna Karta Miejska
Telecentra Lokalizacja w 6 Domach Kultury Wyposażenie po 2 komputery multimedialne, czytniki kart i inny osprzęt Zatrudnienie po 2 osoby w każdym telecentrum Dostęp do Internetu, Wirtualnego Biura, stron www miasta i innych typu gov Możliwość skorzystania z elektronicznej biblioteki słowniki językowe, nauka języka, encyklopedie, atlasy Adaptacja pomieszczeń, wyposażenie w system sygnalizacji napadu i włamania

9 Infomat Ochojec Telecentrum Golejów Kamień Rybnicka Kuźnia Wielopole Orzepowice JEJKOWICE Paruszowiec -Piaski CENTRUM Zebrzydowice GASZOWICE Ligota-Ligocka Kuźnia Meksyk Gotartowice Zamysłów Niewiadom Niedobczyce Boguszowice Stare Chwałowice Radziejów Popielów

10 Elektroniczna Karta Miejska
Wirtualne Biuro Część publiczna dostępna dla Klienta urzędu tj. internetowa platforma realizująca interaktywne wypełnianie wniosków i formularzy z możliwością złożenia elektronicznego podpisu i uiszczenia opłaty z wykorzystaniem Karty Miejskiej. Część administracyjna dostępna dla upoważnionej grupy pracowników urzędu zawierająca szereg narzędzi do weryfikacji treści przesłanych przez Klientów urzędu oraz mechanizmy wymiany informacji z Systemem Obiegu Dokumentów.

11 Elektroniczna Karta Miejska
Wirtualne Biuro Pilotażowe wdrożenie : Wydział Podatków - 10 formularzy m.in.: Zaświadczenie o stanie majątkowym Zmiana wymiaru podatku Zwrot nadpłaty podatku Wydział Rozwoju, Promocji Gospodarczej i Integracji Europejskiej – 7 wniosków m.in.: Rozpoczęcie, zmiana i likwidacja działalności gospodarczej Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych Opracowanie narzędzi dla administratorów do samodzielnego tworzenia nowych interaktywnych formularzy.

12 Elektroniczna Karta Miejska
Wirtualne Biuro Ogólne założenia Proces rejestracji i identyfikacji Klienta Unikalny nr identyfikacyjny i hasło Realizacja poprzez przeglądarkę internetową Złożenie wniosku i opatrzenie go podpisem elektronicznym niekwalifikowanym kwalifikowanym Śledzenie kolejnych etapów sprawy

13 Elektroniczna Karta Miejska
Poglądowy schemat budowy systemu

14 Elektroniczna Karta Miejska
Główne funkcje realizowane przez system zarządzania kartą Personalizacja kart Sprzedaż i obsługa Klienta Monitorowanie i transmisja danych z czytników kart Rozliczenia pomiędzy podmiotami za poszczególne usługi Monitorowanie pojazdów Raportowanie i analizy Zapewnienie bezpieczeństwa danych

15 Elektroniczna Karta Miejska
Schemat transmisji danych

16 Elektroniczna Karta Miejska
Koszt: zł (budżet miasta zł, FS zł – w ramach działania 1.5. Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego) .


Pobierz ppt "Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 25 listopad 2004 rok"

Podobne prezentacje


Reklamy Google