Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałCelestyna Labus Został zmieniony 11 lat temu
1
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Praktyczne rozwiązania bazujące na platformie Microsoft Office System Sebastian Wilczewski
2
Agenda 09:00 - 09:30 Rejestracja 09:30 - 09:50
Wstęp i wprowadzenie do Microsoft Office System 09: :20 Usprawnienie komunikacji i pracy zespołowej poprzez wdrożenie systemu obiegu informacji i platformy pracy zespołowej funkcjonującej w oparciu o współpracę aplikacji Microsoft Office 2003 i SharePoint Portal Server 2003 11: :35 Przerwa kawowa
3
Agenda cd .. 11: :05 Efektywne zarządzanie projektami na skalę przedsiębiorstwa (EPM – Enterprise Project Management) 13: :45 Przerwa obiadowa 13: :15 Usprawnienie procesu komunikacji poprzez wykorzystanie Microsoft Office 2003 i technologii XML do automatyzacji przepływu danych 15: :30 Zakończenie, zebranie ankiet, nagrody i upominki
4
Case Study- opis problemu*
OCI Technologies Wdrażanie nowych technologii i tworzenie oprogramowania dla małych i średnich firm Potrzeby: Narzędzie dla pracowników pracujących w terenie, pozwalające na dostęp do informacji o prowadzonych projektach Narzędzia do udostępniania informacji pracownikom, partnerom i klientom Narzędzia pracy grupowej Narzędzia do efektywnego zarządzania projektami Bezpieczeństwo i poufność danych firmowych Wdrożone rozwiązanie Microsoft Office Professional Edition 2003 Microsoft Windows SharePoint Services Microsoft SQL Server 2000 Microsoft Windows Server 2003 Enterprise Edition Microsoft Active Directory Korzyści Większa o 25% produktywność i większa zyskowność Zmniejszenie czasu potrzebnego na zarządzanie informacjami o 75% Większa satysfakcja klient Większe bezpieczeństwo i poufność danych Szybki zwrot z inwestycji *
5
Case Study- opis problemu*
Staubach Doradztwo w zakresie zarządzania nieruchomościami Potrzeby: Rozwiązanie do pracy grupowej pozwalające organizować i wymieniać pomiędzy licznymi pracownikami, partnerami i klientami na całym świecie. Wdrożone rozwiązanie Microsoft Office Professional Edition 2003 Microsoft Windows SharePoint Services Microsoft Office SharePoint Portal Server 2003 Microsoft SQL Server 2000 Microsoft Visual Studio .NET 2003 Microsoft Windows Server 2003 Standard Edition Microsoft Windows XP Professional Korzyści Bardziej efektywna współpraca Bardziej inteligentne i szybsze dzielenie się wiedzą Możliwość korzystania z wielu rozwiązań Business Intelligence Szybkie wdrożenie „inteligentnych” portali wspomagających działalność biznesową *
6
Microsoft Office System Ewolucja podejścia do problemu
Wersja Użytkownik Partner Microsoft Office Użytkownik końcowy Wykorzystanie VBA Personalna wydajność Microsoft Office Profesjonaliści IT Łatwość wdrożenia Zarządzanie aplikacjami Microsoft Office XP Pracownicy merytoryczni Integracja sieciowa Współpraca In the past, Microsoft Office was a family of products that provided desktop integration benefits. The new Microsoft Office System is focused less on individual products and more on what information workers and businesses can accomplish with them. Office has evolved from a suite of productivity applications into a system of programs, servers, and services that: Connect people Connect business processes Connect information and data From anywhere using any device These connections help organizations derive maximum value from their information. Each of these evolutionary steps have offered partners opportunities. The red bars in this slide represent the relative opportunity from the release of Office 97 to the release of Microsoft Office System. Microsoft Office System represents huge potential opportunities for our partners, because it has increased its capabilities and applicability throughout the enterprise. Microsoft Office System should no longer be thought of as a productivity suite, but rather as a robust development platform. Microsoft Office Pracownicy merytoryczni Zintegrowany client-server System Wydajność organizacji Aplikacja XML
7
Microsoft Office System Pracownik merytoryczny wczoraj…
Raporty standardowe Raporty standardowe nie wypełniają wszelkich potrzeb. Raporty standardowe Via ERP Raporty na zamówienie CRM HR Analityk finansowy Złożone analizy Zamawiający Operations Poprzednie raporty Długi czas produkcji raportów na zamówienie. Różnorodne źródła informacji Let’s look at how companies are working today: In this model—a financial services company—data is stored in several, disparate systems with no connection between them. Information workers don’t have an easy interface with the data they need. Responding to customer demands may be time-consuming, and the results may not completely satisfy the request. That’s because: Standard reports may not meet the diverse needs of business users. Custom reports require a long cycle time to produce. If the custom report doesn’t fully meet the need, additional iterations may be necessary. In addition: Reporting and analysis ERP queries utilize critical system resources. Lack of robust ERP reporting tools. Real-time data is not always available. Incomplete, inaccurate data due to disparate systems. Lack of data consistency and timeliness. Lack of robust data modeling tools to support critical “what if” analysis. Increase in custom analysis requests from end user community. Legacy systems lack flexibility to adapt to business environment. Jeżeli zamówiony raport nie jest dokładnie tym, co potrzebuje zamawiający, proces zamawiania musi zostać powtórzony. Dodatkowe źródła problemów Proces raportowania i analizowania danych wymaga dużych zasobów i czasu Brak wysoko rozwiniętych narzędzi raportowanie ERP Dane w czasie rzeczywistym nie są zawsze dostępne Różnorodne źródła danych to powód niekompletnych i nieścisłych raportów Brak zwięzłych i aktualnych danych Brak zaawansowanych narzędzi modelowania do krytycznych analiz typu "co jeśli" Zwiększona ilość zapytań o raporty i analizy Systemy spadkowe nie są skalowalne i elastyczne
8
Microsoft Office System …i dziś!
Samodzielne analizy Znane narzędzia dostępu do danych Dostęp do danych zgodnie ze zdefinio-wanymi profilami ERP Zamawiający Web Services CRM Analitycy mogą szybko tworzyć raporty na żądanie, jeżeli oczy-wiście będą potrzebne. HR Operations Jedno źródło danych do wszelkich analiz i raportów. Dostęp do wszystkich danych za pomocą jednego interfejsu Organizations need to move toward a model in which: Information workers access data controlled by user profile. They get the information they need to do their jobs, according to the demands of that job. A comprehensive, single source for analysis and reporting is in place that enables information workers to quickly create custom reports if needed. Decision makers have access to comprehensive, real-time information and robust, familiar analytical tools. They access the data through a single interface. They can use powerful, self-service analytical tools to satisfy the majority of their information needs. The result? Increased profitability with improved decision making. Increased efficiency and productivity for some of Finance’s most valuable resources—the financial analyst. Streamlined review and discussion through shared workspaces and real-time communication tools. Employees spend time analyzing information rather than gathering data. Rapid turnaround time of analyses. The ability to respond with agility to changes by regulatory agencies with flexible reporting tools. Analityk finansowy Dodatkowe korzyści Zwiększenie zyskowności poprzez podejmowanie lepszych decyzji dzięki dostarczeniu kadrze zarządzającej dostępu do pełnych danych w czasie rzeczywistym za pomocą mocnych narzędzi analitycznych. Zdecydowane zwiększenie skuteczności i produktywności analityków finansowych. Ułatwione dyskusje i szybkie recenzje poprzez dzieloną przestrzeń roboczą i narzędzia komunikacji w czasie rzeczywistym. Wykorzystanie czasu na analizę informacji, a nie na jej zbieranie, co umożliwia szybkie uruchomianie różnorodnych analiz. Szybkie zmiany na zmiany, wymuszone przez instytucje regulujące, dzięki elastycznym narzędziom raportującym.
9
Problem: Nieefektywna współpraca
Rozwiązanie: Platforma współpracy Problem: Nieefektywna współpraca Urządzenia Dane Rozdzielone zespoły Niezależne dane Serwery Ludzie
10
Microsoft Office System
11
Microsoft Office System Ważniejsze nowości
Nowe technologie XML Usługi sieciowe Nowe aplikacje produkcyjne OneNote InfoPath Nowe własności Smart documents Information Rights Management Inteligentne zarządzanie pocztą
12
Jak Office 2003 pasuje do całości Microsoft Office System… Zamiana informacji w korzyści biznesowe!
Przetwarzanie informacji Obsługa XML w Word, Excel i Access Okienko „Zbadaj” (Research Task Pane) w aplikacjach Zarządzanie procesami XML w Word, Excel i Access Smart Documents Praca grupowa Document Workspace oraz Meeting Workspace Information Rights Management (IRM) Instant Messaging (IM) Produktywność pracy Outlook, Word, Excel, Access, PowerPoint
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.